تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه کنیم تا صبح هنگام بیداری پوستی زیبا داشته باشیم

image چه کنیم تا صبح هنگام بیداری پوستی زیبا داشته باشیم

از یک پاک‌کننده آرایشی یک مرحله‌ای استفاده کنید

خوابیدن با آرایش، یک راه مطمئن برای مسدود کردن منافذ پوستتان و افزایش رادیکال‌های آزاد است که به روند پیری سرعت می‌بخشد. برای کمک به داشتن پوستی تمیز و درخشان که برای پذیرش محصولاتی که در صبح استفاده می‌کنید، کاملا آماده باشد، چیو می‌گوید به دنبال یک محصول دو کاره باشید. او می‌گوید: مواد پاک کننده‌ای که در یک زمان، هم آرایش را پاک می‌کنند و هم پوست را تمیز می‌کنند، میانبرهای فوق‌العاده‌ای برای کاهش زمان برنامه زیبای شما هستند.

با اسید گلیکولیک لایه برداری کنید

چیو می‌گوید: برداشتن لایه بالایی سلول‌های مرده پوست، به شما درخشندگی فوق العاده‌ای می‌دهد اما لایه برداری روزانه با لایه بردارهای دانه‌دار معمولی برای پوست، زیادی زبر و ناملایم است، غدد چربی را دچار اختلال می‌کند، و در واقع پوست صورت شما را چرب‌تر می‌گرداند. به جای آن، چیو توصیه می‌کند که اسید گلیکولیک را امتحان کنید زیرا ملایم‌تر است. او می‌گوید: قبل از مناسبت‌های مهم از محصولی استفاده کنید که حاوی ترکیبی از اسید گلیکولیک و ماندلیک و گلوکونولاکتون باشد که خطوط ریز را پر می‌کند، به پوست درخشندگی می‌دهد و باعث می‌شود که آرایش روز بعد روی پوست صافتان، بهتر بنشیند.

تکفارس آی آر

از یک روغن شب استفاده کنید

برای اینکه در طول شب، فقط با یک قطره محصول، به مقدار زیادی درخشندگی دست یابید، شاید روغن‌های شب، بهترین دوست شما باشند. آنها بهتر از محصولات دیگر به داخل پوست نفوذ می‌کنند و یک راه ورودی عالی برای مواد تشکیل دهنده فعال، فراهم می‌کنند. چیو توصیه می‌کند که از روغن شب، چند بار در هفته استفاده کنید تا به چهره‌تان، درخشندگی بیشتری بدهید.

یک کرم صورت چند کاره

آیا احساس خوب مالیدن یک کرم بسیار مرطوب کننده در شب را دوست دارید؟ برای افزایش درخشش پوستتان هنگامیکه خواب هستید، چیو توصیه می‌کند که از یک کرم صورت چند کاره استفاده کنید که هم رطوبت رسانی می‌کند و هم لایه برداری. او می‌گوید: به دنبال کرمی باشید که حاوی اسیدهای پلی هیدروکسی مانند اسید گلوکونولاکتون و اسید لاکتوبیونیک باشد. یک لایه ضخیم از این کرم را قبل از خواب به صورتتان بمالید و صبح آنرا پاک کنید.

از یک ماسک خواب استفاده کنید

www.takfars.ir

چیو می‌گوید: ماسک‌های شبانه، یک راه بسیار خوب برای رسیدگی بیشتر به پوستتان و توجه بیشتر به آن می‌باشد. پوست در هنگام خواب، ترمیم سلولی بیشتری را تجربه می‌کند و می‌تواند در این زمان، محصولات را بیشتر جذب کند. او توصیه می‌کند که از یک ماسک مخصوص شب، چند بار در هفته بجای انجام برنامه‌ی معمولی مراقبت از پوستتان در شب، استفاده کنید. پوست را تمیز کنید، یک لایه ماسک روی آن پخش کنید و بخوابید. او توصیه می‌کند که ازماسک‌های حاوی روغن آووکادو استفاده کنید زیرا پوست را هیدراته می‌کند و مقدار زیادی آنتی اکسیدان به پوست می‌رساند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر