تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه کنید تا صداهای بیرون کمتر وارد آپارتمان شود

image چه کنید تا صداهای بیرون کمتر وارد آپارتمان شود

یک قفسه کتاب را پر کنید

مدرک دانشگاهی هنوز هم مفید است: قفسه های بزرگ کتاب های درسی بیشتر برای جمع آوری گرد و غبار استفاده می شود. اگر شما و همسایه پر سر و صدای خود یک دیوار مشترک داشته باشید، یک قفسه کتاب را جلوی آن قرار دهید. هر چه قفسه ی کتاب بزرگتر باشد، صدا کمتر از آن عبور می کند.

البته، برای موثر واقع شدن، شما باید مواد جذب کننده ی صدا را در آن قفسه کتاب به حداکثر برسانید. چه چیزی بهتر از شکل نامنظم یک قفسه ی کتاب است؟ تمام کتابهایتان را جمع آوری کرده و آنها را در یک قفسه ی کشویی قراردهید. صفحات فشرده برای متوقف کردن صدا ایده آل هستند.

با اینکه فضای باز قفسه ی کتاب را دوست دارید اما آن را برای دیوارهای غیر مشترک نگه دارید. فضای باز مانند یک درب عمل می کند و امواج صوتی را بصورت قیفی به آپارتمان شما وارد می کند.

تکفارس آی آر

پرده ی طرح دار و سر تاسری آویزان کنید

image چه کنید تا صداهای بیرون کمتر وارد آپارتمان شود

شما مجبور نیستید برای اینکه جلوی سر و صدای همسایه تان را بگیرید آپارتمان خود را پر از مبلمان سنگین کنید. اضافه کردن پارچه های نرم و ضخیم به دیوارهایتان به طور مشابه به کاهش سرو صدا کمک می کند. پرده های سر تا سری ایده آل هستند.

اگر آپارتمانتان زیاد پنجره ندارد، قالیچه های دست باف به دیوار آویزان کنید. شما می توانید خودتان آن را ببافید و یا یکی بخرید. در هر صورت، بافت نرم و غیر یکنواخت دیوار آویز فیبر، صدای خارج را مسدود می کند و فضای بیشتری را ایجاد می کند.

چند فرش پهن کنید

www.takfars.ir

image چه کنید تا صداهای بیرون کمتر وارد آپارتمان شود

فرش ها برای آرام کردن یک آپارتمان ایده آل اند، حتی در جایی که همه سر و صداها برای شما است. یک فرش بزرگ، بطرز شگفت آوری صداها را محدود می کند . هنگامی که یک همسایه پر سر و صدا دارید، استفاده از پتو احتمالا سر وصدا را قطع نمی کند. خوشبختانه، شما می توانید به یک روش دیگر،استفاده از قالی های چند لایه که به شما کمک کند آپارتمان خود را عایق صدا کنید.

بازچینی کردن

image چه کنید تا صداهای بیرون کمتر وارد آپارتمان شود

ناتوانی در جلوگیری از سر و صدای خارج ممکن است بسیار ناخوشایند باشد که شما آن را نادیده می گیرید . آیا شما برای اینکه سر و صدای همسایه خود به حداقل برسانید بازچینی انجام می دهید؟

اگر شما یک تلویزیون داشته باشید، راهی برای اینکه آن را جلوی دیوار مشترکتان قرار دهید بیابید ، بنابراین می توانید با برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود صدایی تولید کنید که باعث شود سر وصدای همسایه را نشنوید. اگر سر و صدا شما سبب شود نتوانید بخوابید ، اتاق خواب خود را بازچینی کنید تا تخت شما تا آنجا که ممکن است از دیواری که صدای همسایه را منعکس می کند دور شود. می توانید اتاق کار و اتاق خواب خود را جا بجا کنید؟ این ممکن است به عنوان یک تغییر عمده تلقی شود، اما شب ها خواب خوبی خواهید داشت.

محصولات معتبر
محصولات معتبر