تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه کنید تا بوی عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد

image چه کنید تا بوی عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد

برای ماندگاری عطر از مواد مرطوب کننده استفاده کنید

اگر شما جزو افرادی هستید که پوست چربی دارید این موضوع برای ماندگاری عالی است چون ثابت شده که معمولا عطرها بر روی پوست افراد چرب ماندگاری بسیار بیشتری را دارند، اما اگر پوست خشکی دارید پیشنهاد می کنیم تا این دستور العمل را انجام دهید. اگر عطری که استفاده می کنید ترکیبات لوسیونی دارد- معمولا بر روی عطر ذکر میشود- نیاز به استفاده از مرطوب کننده کمتر است چون ماندگاری عطر خوبی دارند اما اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از استفاده از عطر پوست خود را کمی مرطوب کنید و سپس از عطر استفاده کنید.

عطر را در نقاط نبض دار بدن استفاده کنید

استفاده از عطر در نقاطی که دارای نبض هستند موجب پخش شدن عطر شده و مدت زمان بسیار طولانی تری رایحه عطر را حفظ خواهند کرد و ماندگاری عطر بیشتر خواهد شد. دلیل این امر این است که گرما چیزی است که عطر را فعال می کند. نقاط دارای نبض در بدن شما (که در آن ضربان قلب شما احساس می شود) بهترین نقاط برای پخش شدن یک عطر، به دلیل گرمای خون شما هستند. بعضی از این نقاط در پشت گوش شما، انتهای گلو، مچ دست،آرنج و پشت زانو قرار دارند.

تکفارس آی آر

عطر را روی پوست مالش ندهید

پس از استعمال عطر بسیاری از افراد با این تصور غلط که نیاز به پخش آن بر روی پوست است شروع به مالش عطر بر روی پوست می کنند. در حالیکه این موضوع کار اشتباهی است چرا که موجب پخش شدن و تجزیه مولکوهای عطر در هوا می شود و آن را به سرعت تجزیه می کند و ماندگاری عطر را کاهش می دهد.

افزایش ماندگاری عطر با نگهداری در جای مناسب

گرما، نور و رطوبت میتوانند همه ترکیبات را در یک عطر بشکنند، و باعث می شود که آن کمتر معطر باشد. برای حفظ بوی خود در بهترین حالت، آن را در یک مکان خنک نگه دارید و دور از نور مستقیم خورشید باشد. اطمینان حاصل کنید که آن را دور از حمام نگه دارید، زیرا گرما و رطوبت حمام می تواند به شدت به آن صدمه بزند.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر