تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه کنم تا مرد مورد علاقه ام با من ازدواج کند

image چه کنم تا مرد مورد علاقه ام با من ازدواج کند

زندگی مستقل خودتان را داشته باشید

عشق زندگی شما باید بدانید که شما فرد مستقلی هستید و می توانید بدون او هم زندگی کنید و با دوستان تان خوش بگذرانید. با این شیوه نه تنها نگاه او نسبت به شما عوض می شود و شما را فردی مستقل و جذاب می بیند، بلکه از این که ممکن است شما را از دست دهد، به سمت تان آمده و به احتمال زیاد رابطه جدی تر را با شما آغاز خواهد کرد.

با دوستان متاهل تان بیشتر در ارتباط باشید

اگر می خواهید عشق زندگی تان را تشویق کنید تا به شما پیشنهاد ازدواج دهد، باید او را در شرایطی مشابه قرار دهید. برای این منظور بهتر است که با دوستان متاهل تان بیشتر در ارتباط باشید. مطمئنا آنها از تجربه های شیرین زندگی مشترک شان برای شما خواهند گفت و همین موضوع می تواند ذهن طرف مقابل تان را درگیر کند تا به امر ازدواج بیشتر بیاندیشد.

تکفارس آی آر

از راضی کردن مدام او دست بردارید

گاهی تلاش بیش از حد برای درست کردن یک رابطه، نتیجه ای عکس می دهد. اگر شما مدت هاست که هر کاری برای به دست آوردن دل طرف مقابل تان انجام می دهید اما او هیچ حرکتی برای جدی تر کردن رابطه از خود نشان نمی دهد، به جای ناامیدی و عصبانیت، بهتر است که از تلاش برای شاد کردن او دست بردارید و روی شاد کردن خودتان زمان بگذارید. با این کار نظر او به سمت شما بیشتر جلب خواهد شد.

به او بگویید که گزینه های دیگری هم دارید

عشق زندگی شما باید بداند که گزینه های دیگری هم در زندگی تان وجود دارد. البته شما باید این کار را با احتیاط زیادی انجام دهید، در غیر این صورت نتیجه ای عکس می دهد و ممکن است که او از شما دور شود. برای این منظور به او بگویید که به عنوان مثال خواستگار دارید یا این که فردی در یک میهمانی به شما پیشنهاد ازدواج داده است. باید این پیام را به او برسانید که اگر رابطه اش را با شما جدی تر نکند، از دست تان خواهد داد. باز هم می گوییم که در این کار زیاده روی نکنید و محتاطانه قدم بردارید.

از آرزوهایتان برای او بگویید

www.takfars.ir

گاهی آقایان پیام حرف های غیر مستقیم شما را دریافت نمی کنند، از این رو باید رک حرف دلتان را بزنید. از آرزوهایتان برایش بگویید. به عنوان مثال اگر شما دوست داشتید که در سن ۳۰ سالگی ازدواج کنید و حال آن سن را رد کرده اید، یا این که دوست دارید چند ماه نامزد بمانید، سپس ازدواج کنید… با بیان اهداف زندگی تان به طرف مقابل تلنگری بزنید تا جدی تر در مورد انتظارات و خواسته های شما فکر کند.

یک کار بزرگ انجام دهید

اگر به فکر یک کار بزرگی هستید، بدون آنکه در مورد آن به طرف مقابل تان چیزی بگویید، آن را انجام دهید. به عنوان مثال ماشین تان را عوض کنید یا خانه تان را تغییر دهید. اگر عشق زندگی تان ببیند که شما این کارها را بدون مشورت با او انجام داده اید، شوکه می شود و فکر می کند که آنقدر مستقل شده اید که دیگر به او نیازی ندارید. همین فکر ترسی را در دل او ایجاد می کند. اگر او از شما پرسید که چرا با او مشورت نکردید، به او بگویید: تو که همسر من نیستی. هستی؟ ممکن است که این حرف شما او را عصبانی کند اما نتیجه خوبی را به همراه خواهد داشت.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر