تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه چیزهایی چربی بدن را سریع تر آب میکنند

image چه چیزهایی چربی بدن را سریع تر آب میکنند

فلفل دلمه ای زرد

با فلفل دلمه ای آشنا هستید ولی معمولا از نوع سبز آن استفاده می کنیم این در حالی است که به گفته پزشکان استفاده از فلفل دلمه ای زرد برای افرادی که رژیم دارند بسیار لازم است.

ویتامینC و ماده مغذی به نام کارنتین که در این سبزی وجود دارد متابولیسم بدن را افزایش می دهد و باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی وزن خودتان را کاهش دهید.

شکلات تلخ

تکفارس آی آر

شکلات یکی از موادی است که بسیاری از تحقیقات نشان از آن دارد که باعث چاقی و یا افزایش وز در بدن ما می شود اما این تحقیقات در مورد شکلات تلخ و اصل صدق نمیکند.

بسیاری از تحقیقات نشان از آن دارد که افرادی که شکلات تلخ مصرف میکنند بیشتر لاغر می شوند. البته به این نکته توجه کنید که شکلاتی به عنوان تلخ حساب می شود که حداقل ۷۰ درصد آن از کاکائو خالص باشد.

تخم مرغ

بر اساس تحقیقات مختلف که تا به حال انجام شده است تخم مرغ بزرگترین منبع روتئین روی زمین است و تمامی ۹ آمینو اسید مفید برای عضله سازی در آن قرار دارد. این در حالی است که تخم مرغ به فرآیند عظله سازی کمک میکند و در کنار آن میزان زیادی ار چربی های شکمی و بدن شما را از بین می برد.

تخم کتان

www.takfars.ir

یکی از دانه های مغذی که می توانید در طول روز از آن استفاده کنید تخم کتان است که غالبا از آن روی ماست و یا درون سالاد استفاده می شود. کلسترول مملو از مواد مغذی است که به شما کمک میکند

تا بدنی همیشه سالم و همچنین لاغر داشته باشید. نکته ای که در مورد این ماده مغذی باید بدانید این است که برای اینکه چربی سوزی آن بر روی بدن شما تاثر داشته باشد باید روزانه از آن استفاده کنید.

بادام زمینی

چربی سوزی با نوشیدنی زنجبیل و لیمو

دو قاشق چایخوری زنجبیل رنده شده را با چند برگ نعناع ساطوری، یک لیتر آب، دو قاشق سوپ خوری عسل و دو فنجان آب لیمو تازه مخلوط کنید و روی حرارت بگذارید، اما پیش از جوش آمدن بردارید و اجازه دهید خنک شود.

حرارت باعث می شود تاثیر زنجبیل بیشتر باشد. این نوشیدنی را همراه با یخ در طول روز میل کنید. به جای نعناع می توان از دیگر سبزیجات معطر نیز استفاده کرد.

زنجبیل و لیمو نه تنها در تامین آب بدن موثر هستند بلکه جزء خوراکی های خنک کننده محسوب می شوند و تاثیر چربی سوزی نیز دارند.

زنجبیل به تقویت عملکرد ایمنی بدن کمک می کند و تاثیر لاغرکننده زنجبیل به تسهیل متابولیسم چربی ها مربوط است.

مصرف این نوشیدنی طی ۱۰ روز در حالت ناشتا به کاهش وزن و کوچک شدن شکم کمک می کند.

چربی سوزی با چای آناناس و انبه

تک فارس

دو لیوان آب را روی حرارت بگذارید و در دمای نزدیک به جوش مقداری چای سبز در آن بریزید و اجازه دهید دم بکشد.

پس از ۱۰ دقیقه از روی حرارت بردارید و یک لیوان آب آناناس تازه، کمی آبلیمو تازه، چند برش لیموترش و یک انبه خرد شده را اضافه کرده و همراه با چند تکه یخ به عنوان نوشیدنی میل کنید.

این نوشیدنی بسیار کم کالری است و میان وعده عالی خواهد بود. آناناس به تسهیل روند هضم غذا کمک می کند، لیمو خواص آنتی اکسیدانی و تقویت کنندگی متابولیسم بدن دارد و انبه نیز به عنوان خوراکی ضدگرسنگی شناخته می شود.

چربی سوزی با چای کیوی

سه کیوی را با یک قاشق سوپ خوری آب لیموترش تازه در مخلوط کن بریزید. یک لیوان چای سبز را پس از خنک شدن به کیوی میکس شده اضافه کنید و برای طعم دلچسب تر نیز کمی عسل در این مخلوط اضافه کنید. از گیاهانی مانند رزماری، نعناع و ریحان نیز می توانید در این نوشیدنی استفاده کنید.

کیوی به دلیل ریزمغذی های فراوان به خصوص ویتامینC و کلسیم به استحکام استخوان ها کمک می کند و مصرف آن در رژیم غذایی متعادل می تواند در کاهش وزن موثر باشد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر