تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه نوع کفشی برای فصل پاییز و زمستان مناسب است

image چه نوع کفشی برای فصل پاییز و زمستان مناسب است

مهم ترین ویژگی یک کفش مناسب پاییزه و زمستانه گرم بودن آن است . همانطور که گرم بودن کفش مهم است، راحتی آن هم به همان میزان اهمیت دارد.

شما قرار است روی زمین خیس و برف و یخی قدم بردارید که باید زیره مناسب، این امکان را برای شما فراهم کند وگرنه نه تنها به سختی راه می روید که حتی امکان دارد سلامتی تان به طور خیلی جدی به خطر بیفتد.

انتخاب کفش هایی با زیره عاج دار و شیاردار را فراموش نکنید، اینطوری هم به راحتی قدم بر می دارید و هم سلامتی خود را حفظ میکنید.

نیم بوت های عاج دار بهترین گزینه برای کفش های پاییزه هستند.

تکفارس آی آر

همه افراد چه مرد و چه زن، با هر سن و سالی باید در هر فصلی کفش متناسب با فصل را انتخاب کنند، به طوری که همه استانداردهای لازم را داشته و شخص کاملا در آن احساس راحتی کند.

بهترین زمان برای خرید کفش در ساعات پایانی روز است

در هر فصلی لازم است کفشی که می پوشیم کاملا راحت و سبک بوده و کم ترین فشار را به ناحیه پا و کمر افراد وارد کند و در صورت نیاز دارای کفی های طبی باشند.

در فصول سرد سال کفش انتخابی علاوه بر داشتن تمام ویژگی های یک کفش مناسب باید به گونه ای باشد که تمام قسمت پا را پوشانده و آن را گرم نگه دارد.

در فصول سرد سال همه افراد به خصوص افرادی که دارای سابقه شکستگی استخوان و یا کشیدگی و پارگی رباط و تاندون در ناحیه پا هستند، لازم است از کفش های گرم و مقاوم، دارای قسمت جلویی انعطاف پذیر و زیره آج دار باشد.

www.takfars.ir

جنس کفش در گرم نگه داشتن آن اهمیت زیادی دارد چرا که کفش های با رنگ تیره و جنس چرم علاوه بر جذب نور و گرم نگه داشتن پا مانع از جذب رطوبت و سرما در روزهای برفی و بارانی و درد در مفاصل پا می شود.

افرادی که دارای سابقه آسیب به مفصل پا هستند، لازم است از کفی های طبی و کفش های آج دار استفاده کنند تا در روزهای برفی و بارانی که سطح زمین لغزنده است، مانع از سرخوردن آن ها شود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر