تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه نوع شلواری برای زنهای باردار مناسب است

اولین معیار در انتخاب شلوار بارداری، راحتی است. اگر در تابستان باردار شده اید، به دنبال شلواری باشید که سبک، خنک و از جنس ژرسه، نخ یا کتان است. اگر در زمستان باردار شده اید، شلوارهای گرم تر و ضخیم تر را انتخاب کنید.

سایز شلوار خیلی نباید بزرگ باشد چون نمای زیبایی نخواهد داشت.

گرچه راحتی لباس بارداری در انتخاب حرف اول را می زند اما بیشتر خانم های باردار به زیبایی هم اهمیت می دهند. اگر احساس کنید شلوار به پایتان نازیباست، شک نکنید آن را کنار می گذارید. پس به مدل شلوار توجه کنید. جین می پسندید یا شلوار پارچه ای؟ دمپاگشاد دوست دارید یا راسته؟ چند مدل را انتخاب کنید و بعد از پرو کردن آنها، خرید کنید.

آنچه بیشتر در بازار دیده می شود، شلوارهای فاق بلند است اما شلوارهای بارداری فاق کوتاه هم وجود دارد که معمولا مناسب فصل گرم است.

انواع کلاسیک شلوار بارداری نواری از جنس ژرسه به جای کمر دارند که دور تا دور شکم را می گیرد و تا بالای ناف کشیده می شود. این نوع شلوارها بسیار راحت است و کش یا دکمه های کنار شلوار امکان تغییر سایز را فراهم میکند. مخصوصا در زمستان، این نوع شلوارها به گرم ماندن شکم کمک میکنند و حتی محافظ مناسبی برای پوست شکم است که در طول بارداری در معرض انواع آسیب هاست.

تکفارس آی آر

برای خانم هایی که در تابستان باردارند و احساس میکنند این نوار گرمشان میکند، راه حلی وجود دارد؛ کافی است نوار را تا کنند و روی باسن بکشند تا مدل شلوار عوض شود.

اگر با شلوارهای فاق بلند راحت نیستید، می توانید انواعی را انتخاب کنید که یا بدون کمر هستند یا کمرهای کشی باریک دارند که زیر شکم قرار می گیرد. این شلوارها کش قابل تنظیم دارند تا با بالا رفتن سن بارداری بتوان میزان سفتی آنها را تنظیم کرد. استفاده از این نوع شلوارها معمولا به خانم هایی توصیه می شود که زایمان کرده اند و هنوز اضافه وزن بارداری دارند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر