تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه نوع رژیم غذایی برای خانم های باردار مناسب است

به منظور افزایش نیازهای فیزیک مادر، باید بتوان میزان انرژی و قدرت او را در این ایام به خوبی حفظ کرد که در این صورت کودک نیز شانس خوبی برای شروع زندگی خواهد داشت. بنابراین کلیه مادران باید در این ایام تغذیه خوبی شوند.

خوردن مناسب یعنی استفاده از انواع مواد غذایی مناسب که غنی از مواد مغذی ضروری اند و در عین حال حاوی کالری زیاد نیستند کالری زیاد را از موادی چون شکر، غذاهای آماده و شیرینی می توان به دست آورد.

رژیم غذایی مادران باید حاوی میزان فراوان میوه تازه و سبزی، غلات کامل، پروتئین و فرآورده های کم چرب باشد تا بتوانند سلامتی خود و کودکشان را به خوبی در طی این دوران تأمین کنند.

مواد غذایی مناسب

زنان باردار همانند سایر افراد به ندرت برای اندازه گیری هر گرم غذای مصرفی زمان دارند تا بتوانند از آن طریق میزان کالری مصرفی روزانه خود را تعیین کنند.

تکفارس آی آر

البته اگر شما بتوانید یک الگوی غذایی مناسب را که در صفحات بعدی به شما آموزش داده می شود- بدنبال کنید، نیازی به انجام آن کار هم نیست. در بسیاری از شرایط تغذیه خوب، مساوی با احساس خوب و سلامتی است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر