تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه مدل کفشی هایی را می توان با شلوار جین پوشید مخصوص خانم ها

اسنیکرز با جین

شاید همه دوست نداشته باشند که با شلوار جین بوت بپوشند. بنابراین آن ها میتوانند به جای بوت اسنیکرز بپوشند که در این جا کمک هایی به شما خواهیم کرد. شلوار جین مشکی همراه با کت راه راه و یک تاپ سفید از زیر آن بپوشید تا یک ظاهر شیک و جذاب پیدا کنید.

اسنیکرز ورزشی با جین

این ظاهر در سال های ۸۰ و ۹۰ رایج بوده که اخیرا باز هم به دنیای مد بازگشته است. برای پوشیدن شلوار جین با اسنیکرز ورزشی تا کردن پایین شلوار تا مچ پا را فراموش نکنید.

اسنیکرز ساق دار با شلوار جین

تکفارس آی آر

با اسنیکرزهای ساق دار باید شلوار جین اسکینی بپوشید. لوازم جانبی تا حد ممکن ساده و کوچک باشند.

روش های پوشیدن جین با کفش های تخت

شاید نظرتان این باشد که جین با کفش تخت کمی سن را بالا نشان می دهد اما با رعایت بعضی نکات نظرتان عوض می شود. به عنوان مثال همراه با جین و کفش های تخت کت طرح دار بپوشید و یا کیف یزرگ رنگی دست بگیرید.

شلوار جین با صندل

برای پوشیدن شلوار جین با صندل یک لباس ساده بپوشید و کیف دستی دست بگیرید. شلوار جین اسکینی با صندل مناسب است. اگر پایین شلوار را تا مچ پا تا بزنید ظاهری زیباتر خواهید داشت.

www.takfars.ir

کفش های پاشنه دار با شلوار جین

همه هنرمندان از هالیوود تا بالیوود شلوار جین با کفش پاشنه بلند می پوشند. به همین دلیل نکاتی در رابطه با نحوه پوشیدن جین با کفش پاشنه بلند خواهیم گفت.

جین با کفش پاشنه بلند بنددار

با پوشیدن لباس های رنگی، کفش پاشنه بلند بند دار و شلوار جین ظاهر جذابی برای خودتان بسازید. فراموش نکنید که جین اسکینی بهترین نوع است.

جین با کفش پاشنه بلند لژدار

جین و کفش لژدار که خیلی قبل ترها رایج بود دوباره به دنیای مد بازگشته. این تیپ تابستانی را با لباس سفید تکمیل کنید.

بوت با شلوار جین اسکینی

یکی از مدهای تابستانی پوشیدن جین با بوت و لباس راه راه است. این ظاهر را با یک عینک آفتابی زیبا تکمیل کنید.

بوت پاشنه تخت ساق کوتاه با جین

شلوار جین حتما نباید آبی رنگ باشد. می توانید برای تابستان رنگ های پاستلی همراه با بوت مشکی بپوشی. به جای بوت پاشنه دار بوت بدون پاشنه بپوشید. اگر میخواهید توجه همه در مکانی که هستید سمت شما باشد بوت، شلوار جین پاستلی رنگ و لباس یا مانتوی سفید بپوشید.

تک فارس

بوت با جین بوت کات

مدنا این ترکیب زیبای لباس را در سال ۲۰۰۰ استفاده می کرد و هم اکنون چنین ترکیبی دوباره مد شده است. پس اولین کسی باشید که جین بوت کات با کفش های بوت را می پوشید. و همراه با این ظاهر کت سفید یا پاستلی یا ژاکت کشباف بپوشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر