تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه مدل لباس های زنانه زشت و نامناسب هستند

image چه مدل لباس های زنانه زشت و نامناسب هستند

لباس هایی را که نباید هیچ وقت بخرید در زیر معرفی کرده ایم.

عینک آفتابی بزرگ

مانند گذشته پنهان کردن صورت زیر عینک افتابی بسیار بزرگ شیک به نظر نمی رسد و جالب نیست. بهتر است در انتخاب عینک افتابی دقت کنید و قاب کوچکتر انتخاب کنید.

لباس های پوست طبیعی حیوانات

تکفارس آی آر

لباس های با پوست مصنوعی هم بسیار زیبا هستند. به تن کردن لباس هایی که از پوست طبیعی انسان ساخته شده اند به نظر کاری بسیار چندش آور و وحشیانه به نظر می رسد.

کفش های گلیمی

مدل کفش های گلیمی در ۶۰۰ سال پیش توسط دهقانان استفاده می شد و یکبار مصرف بود. آیا احمقانه به نظر نمی رسد که هزینه ای زیاد برای یم جفت کفش یکبار مصرف پرداخت شود؟ پاشنه های این کفش شبیه به نخ های گونی هستند و هر برندی هم که باشد زود پوسیده و فرسوده می شود.

پارچه های مصنوعی

در هنگام خریدن پارچه به جنس آن دقت کنید و بهتر است از پارچه های مصنوعی استفاده نکنید زیرا برای سلامت بدن مضر هستند زیرا از مواد شیمایی ساخته شده اند و برای محیط زیسا هم مضر هستند.

www.takfars.ir

جوراب توری

پوشیدن جوراب های توری بطور کل اشتباه است. این مدل های جوراب به دلیل شکل عجیب بیشتر به درد مناسبتی مانند هالووین میخورند.

پاشنه نازک

اگر کفش پاشنه ناز به پا کرده باشید متوجه می شوید که راه رفتن با آن خیلی سخت است و خرید کفش پاشنه تخت بهتر است. خیلی از ماها در هنگام خرید لباس سبک و سلیقه خود را تغییر نمی دهیم و به دنبال رنگ ها و مدل های تکراری هستیم و خیلی زود از لباس هایی که خریده ایم زده می شویم و آنها را نمی پوشیم.

هنگام خرید لباس به زیپ لباس، دکمه و دیگر موارد بسیار دقت کنید تا از سالم بودنشان مطمئن شوید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر