تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه مدل ساندویچی برای تغذیه بچه مدرسه ای ها مناسب است

ساندویچ تخم مرغ با سس مایونز

تخم مرغ را آب پزکنید و بگذارید تا خنک شود. تخم مرغ ها را خرد کنید، خیارشور را هم خرد کرده و با سس مایونز مخلوط کنید. تخم مرغ های خرد شده را روی نان جو ریخته و از مخلوط سس مایونز و خیار شور روی تخم مرغها بریزید.

ساندویچ کباب تابه ای با پنیر چدار

طبق روال یک کباب تابه ای نازک و بسیار کم چرب درست کنید. برای گرفتن روغن اضافی کباب تابه ای را روی دستمال روغن گیر بگذارید. درون نان لواش یک لایه کباب تابه ای، یک لایه پنیر چدار و چند پر کاهو بگذارید.

ساندویچ کباب تابه ای بوقلمون با فلفل قرمز و سس مایونز

تکفارس آی آر

با گوشت بوقلمون یک کباب تابه ای درست کنید. درون کباب تابه ای تان مقداری فلفل قرمز بریزید. این کباب تابه ای را درون نان تست قرار داده و با مقداری سس مایونز و کاهو مزه دار کنید.

ساندویچ تن ماهی

تن ماهی را ۲۰ دقیقه درون آب بجوشانید. تن ماهی را درون یک سبد ریخته و بگذارید تا روغن آن کاملا خارج شود. مقداری کاهو و خیارشور خرد کرده و با این تن ماهی مخلوط کنید. این مخلوط را درون نان های تست بریزید.

ساندویچ پنیر و خیار و گوجه

این ساندویچ یکی از بهترین و قدیمی ترین ساندویچ ها برای بچه های مدرسه ای است. می توانید برای داشتن تنوع به آن مقداری اسفناج هم اضافه کنید.

www.takfars.ir

ساندویچ ژامبون و بوداده و فلفل قرمز

با اینکه ژامبون و سوسیس جزو لیست غذاهای ممنوعه برای کودکان هستند ولی برای هر چند ماه یکبار و ایجاد تنوع اشکالی ندارد برای کودک تان ساندویچ ژامبون تنوری درست کنید.

پای مرغ و سیب زمینی

سینه مرغ را بگذارید تا کامل بپزد و خرد کنید. برای مزه دار شدن از مقداری پیاز، نمک، ادویه و پودر سیر استفاده کنید. سیب زمینی را نگینی و مقداری سرخ کنید. درون تابه تان مقداری پیاز کنید و نمک و ادویه و رب تفت داده و سیب زمینی و مرغ های خرد شده را اضافه کنید. این مخلوط را درون خمیر یوفکا ریخته ودرون فر قرار دهید تا کاملا بپزد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر