تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه سریال هایی در ماه رمضان سال از هر شبکه پخش می شود

پایتخت۵ سیروس مقدم به رمضان رسید

شبکه یک سیما قصد دارد تا سری پنجم سریال پر طرفدار پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم را آماد نمایش کند. سریالی که قرار بود از ۲۵ فروردین ماه در قبرس کلید بخورد و وارد مرحله تصویربرداری شود. مهیا نشدن شرایط تولید و مشغله کاری محسن تنابنده، تصویربرداری سریال سیروس مقدم را به سال ۹۶ موکول کرد تا تیم سیروس مقدم در زمان باقی‌مانده برای تولید این سریال تلاش کند.

تیم تصویربرداری پایتخت کار خود را از قبرس شروع می‌کند و بعد از آن به ایران می‌آیند و قصه‌ را اینجا ادامه می‌دهند. پایتخت ۵ در تهران، شمال و جنوب ایران و همچنین قبرس تصویربرداری می‌شود. مناطق شیرگاه مازندران،‌ پرند تهران و جزیره قشم از لوکیش‌های این سریال است و با توجه به سرعت سیروس مقدم در کارگردانی انتظار می‌رود که در مدت زمان کوتاه باقی‌مانده تا ایام ماه مبارک رمضان، تیم تولید پایتخت۵ بتواند کار خود را به تولید برساند تا برای پخش در این ایام از شبکه یک سیما آماده شود.

در سری جدید پایتخت شخصیت‌های جدید هم به این سریال اضافه می‌شوند و ماجرای اصلی از این قرار است که خانواده‌ معمولی به دلایل منطقی مجبور می‌شوند سر از یک کشور خارجی در بیاورند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که در آن همبستگی خانواده، عشق و علاقه آنها به همدیگر، اهمیت وطن و دور هم بودن را بیشتر از گذشته درک می‌کنند.

داستان سریال پایتخت ۵ در ماه رمضان ۹۶

تکفارس آی آر

داستان پایتخت ۵ این است که خانواده‌ نقی مجبور می شود به دلایلی سر از آتن دربیاورد و بعد ماجراهایی برایشان اتفاق می‌افتد که همبستگی و عشق و علاقه این خانواده را به یکدیگر می‌بینیم. همچنین در این مجموعه اهمیت وطن و درک درست از کنار هم بودن به مخاطب نشان داده می شود.

پایتخت، نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است که برای شبکه یک سیما تولید و نخستین قسمت آن در نوروز ۱۳۹۰ از همین شبکه پخش شد. در ادامه با توجه به استقبال مردمی از این سریال، سری دوم آن در ایام نوروز سال ۱۳۹۲، سری سوم در نوروز سال ۱۳۹۳ و نهایتاً پایتخت ۴ در ماه رمضان ۱۳۹۴ پخش شد و حالا نیز سری پنجم آن نیز در رمضان ۹۶ قرار است که به پخش برسد.

سرّ دلبران محمدحسین لطیفی در شبکه خانواده

محمدحسین لطیفی نیز از دیگر کارگردانانی است که برای رمضان سال ۹۶ تولید سریالیاجتماعی را در دستور کار خود قرار داده و مجموعه تلویزیونی سرّ دلبران را با محوریت نقش محوری مسجد برای پخش در ماه رمضان آماده می‌کند. تصویربرداری سریال جدید محمدحسین لطیفی که مضمونی اجتماعی و خانوادگی دارد به خاطر استفاده از تنوع در فضاسازی از ابتدای اسفند ماه در شهر یزد شروع شد و در ادامه در بخش‌هایی از شهر تهران ادامه پیدا می‌کند. این سریال که برای ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای طراحی شده، توسط حسین حسنی و با همکاری رضا خمسه نوشته شده است و گزینه اصلی شبکه دو سیما برای پخش در ماه رمضان است.

سریال سر دلبران

www.takfars.ir

سریال سرّ‌دلبران نیز از جدیدترین محصول سازمان هنری اوج است که تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شفیعی و نویسندگی آن را حسین حسنی و رضا خمسه به عهده دارند. سریال سرّ دلبران که قرار است در ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های سیما پخش شود، روایتیاجتماعی درباره مسجد و نقش محوری آن است. در این سریال ۳۰۰ قسمتی، تلاش می‌شود با ترسیم فضای روابط اجتماعی یک محله، روی نقش مسجد و امام جماعت در رتق و فتق مشکلات روزمره مردم تمرکز شود.

محمد ‌کاسبی،‌ فرهاد قائمیان، اسماعیل ‌محرابی، برزو ارجمند، متین ستوده، جعفر دهقان، جهانبخش‌ سلطانی و رضا توکلی از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

سرّ دلبران دومین همکاری مشترک محمدرضا شفیعی و محمدحسین لطیفی بعد از سریال موفق تنهایی لیلا است. این سریال هم مانند همکاری قبلی این تهیه‌کننده و کارگردان، مضمونی اجتماعی داشته و برزو ارجمند در نقش یک روحانی ایفای نقش می‌کند.

image چه سریال هایی در ماه رمضان سال  از هر شبکه پخش می شود

نفس انقلاب اسلامی در شبکه سه سیما

شبکه سه سیما هم در ایام ماه رمضان از گوی پخش سریال‌های مناسبتی دور نماند و مجموعه تلویزیونی نفس سومین ساخته جلیل سامان را به عنوان سریال ویژه رمضان امسال برای پخش از شبکه ۳ سیما انتخاب کرده است. جلیل سامان که در آثار قبلی خود یعنی ارمغان تاریکی و پروانه به وقایع انقلاب اسلامی پرداخته بود در این اثر نیز سعی دارد تا به وقایع منجر به انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بپردازد.

سریال نفس سومین مجموعه از سه‌گانه جلیل سامان پس از ارمغان تاریکی و پروانه است که نگاهی متفاوت و دراماتیک به موضوعات سالهای آغازین انقلاب اسلامی دارد و با توجه به تقارن مناسبت هایی همچون ۱۵ خرداد و ۷ تیر در ماه رمضان سال ۹۶ تصمیم مدیران در رسانه ملی بر آن است که این مجموعه تلویزیونی فاخر در این ایام از شبکه ۳ سیما پخش شود

داستان سریال نفس ماه رمضان ۹۶

داستان این سریال درباره جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای را پشت سرمیگذارد. مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، احسان امانی، شهاب شادابی، هادی عامل هاشمی، پژمان جمشیدی با معرفی ساناز سعیدی و با حضور فاطمه گودرزی، هدایت هاشمی، داریوش فرهنگ، معصومه قاسمی پور، رامین راستاد، قربان نجفی بازیگران اصلی این سریال هستند و شخصیت سیدحسن؛ روحانی‌ای که ایفای نقش او را هدایت هاشمی در پروانه برعهده داشت، با همین شخصیت در سریال نفس حضور دارد.

تدوین این سریال بصورت همزمان ادامه دارد و حسن حسندوست بیش از نیمی از تدوین این سریال را انجام داده است. شهر نور، وردیج، کلاک کرج، سینما صحرا و بیمارستان فیروزآبادی از جمله لوکیشن‌هایی بود که عوامل نفس در آنها کار کردند.

تک فارس

image چه سریال هایی در ماه رمضان سال  از هر شبکه پخش می شود

ماه عسل علیخانی در شبکه سه

طبق اخبار بدست آمده یکی دیگر از برنامه‌های شبکه سه سیما، برنامه پرطرفدار و پربیننده ماه عسل با اجرای احسان علیخانی است که طبق سنت چند سال گذشته تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان ۹۶ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

برنامه ماه عسل در ایام ماه مبارک رمضان هرشب حدود ساعت ۱۹ عصر از شبکه سه سیما پخش می‌شود و تا دقایقی پیش از اذان مغرب ادامه دارد. تکرار این برنامه نیز روز بعد ساعت ۸ صبح از شبکه سه سیما است. دکور این برنامه هر ساله با سالهای گذشته تفاوت دارد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر