تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه رنگ لباس برای کودک مناسب تر است

image چه رنگ لباس برای کودک مناسب تر است

بنا به دلایلی، رنگ های خنثی جزو رنگ های ایده آل برای کودکان به حساب می آیند.

رنگ های خنثی شامل: سفید، مشکی، خاکستری، نقره ای، کرم، قهوه ای، سرمه ای

رنگ های خنثی رنگ هایی ظریف، جذاب، کلاسیک و مهمتر از همه کاربردی هستند. نه تنها این رنگ ها هیچگاه از مد نمی افتند، بلکه همیشه هم جذاب خواهند بود.

image چه رنگ لباس برای کودک مناسب تر است

تکفارس آی آر

حتما شنیده اید که سادگی همیشه جذابیت دارد، رنگ های خنثی از آنجا که ساده اند، به راحتی با رنگ های دیگر ست می شوند. از این رو در زمان شما برای ست کردن لباس نیز صرفه جویی می شود. به عنوان مثال اول صبح زمانی که خواب آلودید اما باید حتی قبل از خوردن چای تان، لباس های فرزندتان را تن اش کنید، این رنگ ها به کمک تان می آیند و دیگر مجبور نیستید که با آن حالت خواب آلودگی به ست کردن لباس ها هم بیاندیشید. در واقع شما می توانید لباس های رنگ خنثی کودکان تان را به راحتی با هر رنگ لباس دیگری ست کنید.

علاوه بر راحتی ست کردن، رنگ های خنثی احساس آرامش را منتقل می کنند. بنابراین کودک تان در لباس هایی با رنگ های خاکی و ملیح در آرامش بیشتری خواهد بود تا در لباس هایی ب رنگ های جیغ و پر رنگ.

اگر می خواهید تیپ میهمانی برای کودکتان بزنید یا حتی به دنبال تنوع دادن به استایل کودکان تان هستید، لباس های اصلی او را به رنگ های خنثی انتخاب کنید، سپس اکسسوری هایی با رنگ های متنوع به آن بیافزایید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر