تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه آرایشی برای پوست های گندمی مناسب است

image چه آرایشی برای پوست های گندمی مناسب است

کرم پودر برای پوست گندمی

در انتخاب کرم پودر دقت کنید زیرا کرم پودرهای بسیار روشن یا تیره اصلا مناسب شما نیستند و پوست تان را بد رنگ و خاکستری میکنند، شما باید کرم پودری استفاده کنید که به رنگ پوست تان نزدیک باشد. برای تشخیص بهترین کرم پودر باید آن را روی قسمتی از پوست تان امتحان کنید و نزدیک ترین رنگ به پوست تان را انتخاب کنید.

کانسیلر مناسب پوست های گندمی باید حداقل یک درجه تیره تر از رنگ پوست باشد تا تیرگی زیر چشم، جای جوش و لکه ها را بپوشاند.

رژگونه مناسب پوست گندمی

تکفارس آی آر

برای زیبا و برجسته تر شدن گونه ها از رژگونه های گلبهی و آلویی رنگ آن هم به مقدار کم و ملایم استفاده کنید، سراغرژگونه های تیره نروید زیرا اصلا با پوست تان همخوانی ندارند.

رژلب برای پوست گندمی

بهترین رنگ های رژلب برای پوست های گندمی آلویی، شرابی و بنفش است که زیبایی صورت تان را دوبرابر میکند. قبل از رژلب زدن با خط لب به لب ها حالت بدهید و سپس رژلب دلخواه تان را بزنید.

آرایش چشم مخصوص پوست گندمی

در آرایشم چشم پوست های گندمی از رنگ های براق و اکلیلی استفاده نکنید، سایه چشم شما باید به رنگ مسی و طلایی باشد زیرا با رنگ پوست شما تناسب دارد. در انتخاب مدل خط چشم هم باید به فرم چشم هایتان دقت کنید و بر اساس آن خط چشم بکشید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر