تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور یک درخواست برای پیدا کردن کار بنویسم

image چطور یک درخواست برای پیدا کردن کار بنویسم

آدرس دهی صحیح برای کسب موفقیت

به یاد داشته باشید فروشندگان همیشه مشتریان خود را می شناسند. اگر ممکن است در قسمت آدرس نامه روی جلد، به جای استفاده از جملات به مسئول مورد نظر یا کارفرمای عزیز، نامه را به یک فرد خاص ارجاع دهید. اگر نام او را نمی دانستید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و نام، املای درست نام، سمت و جنسیت فرد رسیدگی کننده به نامه خود را بپرسید و آن را بطور کامل به روی نامه روی جلد خود بنویسید. با این کار، نامه شما به جایی می رود که باید برود و همچنین شما یک امتیازهم برای اثبات انگیزه و کاردانی خود کسب کرده اید. تا آنجایی که ممکن است از نوشتن جملات آقا یا خانم عزیز و به مسئول مورد نظر دوری کنید.

اطلاعاتی با کارآیی بالا در آن شغل مورد نظر ارائه دهید

کارفرمایان نیازهای منحصر به فرد و فرهنگ های متحدی دارند، بنابراین بسیار مهم است که شما لم های هر شرکتی که با آن در تماسید را هدف گیری کنید.مهارت ها، سابقه کاری و بزرگترین معلومات حرفه ای خود را به نیازهای آن شرکت و آن جایگاه شغلی مورد نظر ربط دهید.برای مثال یک شخص طراح باید خصوصیات بالقوه و توانایی فکر کردن خود را برای کارفرمایی که به دنبال فردی با ذهن مثبت و تیم گرا می گردد، پر رنگ کند و قوت دهد. اما اطمینان دادن به تسلط به روی طراحی نرم افزار برای شرکتی که تنها به دنبال یک حرفه ای مسلط به برنامه های فتوشاپ و فلش می گردد، کافی است.

تکفارس آی آر

مختصر ومفید بنویسید

این نکته را در نظر داشته باشید که بیشتر آگهی های بازرگانی فقط ۳۰ ثانیه برای رساندن پیامشان به مشتریان خود وقت دارند. مدیران استخدام با انبوهی ازفرمهای استخدامی روی میزشان، وقت کافی برای مطالعه نامه های روی جلد طولانی و دور از مطلب اصلی ندارند. در نتیجه بهترین نامه روی جلد نامه ای است که جامع، شفاف، کوتاه و متقاعد کننده باشد.

مقدمه ای بنویسید که نظر خواننده را به خود جلب کند و مهم ترین ویژگی های شما را به اختصار بیان کند. توضیح دهد که چرا این شغل برای شما جذاب است، درخواست وقت برای مصاحبه حضوری ودر نهایت تشکر از کارفرما برای وقتی که گذاشته است، این فضای با ارزش را با نوشتن جملات تملق و پرچانگی از دست ندهید. همچنین توضیح شخصیت کاری شما نیز می تواند مؤثر و مفید واقع شود.

از نوشتن نکات ریز درباره زندگی شخصی خود جداً بپرهیزید.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر