تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور یک تلویزیون LCD خوب بخریم

LED به جای LCD

قیمت نمونه‌های LCD واقعا وسوسه کننده است. همین حالا می‌توانید با بهایی کمتر از یک میلیون تومان یکی از آنها را بخرید اما دست نگه دارید چون قدم در راه اشتباه گذاشته‌اید. همیشه همه چیز در قیمت و پرداخت بهای کمتر خلاصه نمی‌شود. تلویزیون‌های LCD در حال حاضر از رده خارج شده و جای خود را به تکنولوژی LED داده‌اند. با ورود سه بعدی‌ها، نمونه‌های LED حالا قیمت کمتری دارند. از همه مهم‌تر کیفیت برتر آنهاست. پس به خودتان لطف کنید و LED بخرید!

گیرنده دیجیتال

گیرنده‌های دیجیتال قیمت چندان بالایی ندارند. تنها با ۶۰ یا ۷۰ هزار تومان ناقابل می‌توانید یکی از آنها را بخرید. این کار برای خانواده‌هایی که قبلا یک تلویزیون آنالوگ خریداری کرده‌اند بسیار ساده و دلپذیر است اما وقتی پای خرید یک تلویزیون تازه در میان است، چطور؟ ما قصه‌های زیادی درباره صرفه‌جویی بلدیم و می‌توانیم همه آنها را از حفظ برایتان تعریف کنیم. خیالتان راحت! خرید یک تلویزیون بدون گیرنده آنالوگ نه تنها شامل حال قانون صرفه‌جویی نمی‌شود، بلکه کمی ‌غیرمنطقی و بی‌تجربگی است. مدل‌های جدید همه روی خودشان گیرنده دیجیتال دارند.

خوش سلیقه باشید

تکفارس آی آر

ممکن است یک تی‌شرت یقه هفت صورتی داشته باشید و در عین حال به شلوار مخمل میل کبریتی قهوه‌ای‌تان هم عشق ‌ورزید. کفش بادی آبی رنگ‌تان را هم دوست دارید؟ استفاده از تلویزیون، گیرنده دیجیتال، سینمای خانگی و پخش کننده دی وی دی با برندهای مختلف درست شبیه ‌این است که تی شرت صورتی، شلوار مخمل میل کبریتی قهوه‌ای و کفش بادی آبی‌تان را با هم بپوشید و حس خوش تیپی داشته باشید! موقع خرید تلویزیون به ‌این نکته ساده اما مهم دقت کنید. لطفا!

بزرگ بزرگ و بزرگ‌تر

تماشای تصاویر در یک صفحه بزرگ حتما جذاب خواهد بود اما به موضوع مهم‌تری هم فکر کنید. آیا می‌توانید تلویزیونی ۵۵ اینچی را داخل یک اتاق شش متری جا بدهید؟ بعد خودتان کجا خواهید نشست؟! اندازه صفحه نمایش تلویزیون را متناسب با ابعاد اتاق انتخاب کنید.

یک توصیه خطرناک

خود من همچنان Sony را ترجیح می‌دهم اما شما می‌توانید Samsung یا LG را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون‌های Sony به طور معمول بالاتر است. این تلویزیون‌ها در عین حال طراحی خشک و غیر منعطفی دارند. در عوض تنوع محصولات دو قلوهای کره‌ای بیشتر است و راحت‌تر با پرده اتاق ست می‌شوند.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر