تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور چیدمان خانه را بدون مبل هم شیک و مدرن کنید

شاید اولین ایده برای دکوراسیون خانه های بدون مبل استفاده از پشتی و جایگزین کردن آن ها برای فضای داخلی تان باشد.

توجه داشته باشید که با کمی خلاقیت می توانید پشتی های مدرن را جایگزین پشتی های قدیمیکنید و ظاهری مدرن به فضای نشیمن تان ببخشید.

image چطور چیدمان خانه را بدون مبل هم شیک و مدرن کنید

پشتی ها میتوانند ظاهرهای متنوعی داشته باشند، به طور مثال میتوانند ترکیبی از تشک و چند کوسن بزرگ و کوچک باشند، که مطابق با سلیقه ی خود با منظم و یا بدون نظم در کنار هم چیده شوند و چیدمان خانه ی بدون مبل شما را زیبا و چشم نواز کنند.

برای نشیمن هابی همانند تصویر، بهترین ایده برای دکوراسیون خانه ی بدون مبل، چیدمان شرقی است. کافی است درست همانند تصویر عمل کنید، تشک نازکی را روی زمین پهن کنید و اطراف را با کوسن و پشتی های بزرگ و کوچک پر کنید و ظاهری خاص و تازه به فضای دکوراسیون خود ببخشید.

تکفارس آی آر

مبل تخت ها

اگر دوست دارید پشتی های خود را کمی از سطح زمین بالاتر قرار دهید و آسایش بیشتری داشته باشید، بهترین گزینه برای دکوراسیون بدون مبل شما، تخت های چوبی است که به خوبی می توانید روی آن تشک و پشتی های خود را قرار دهید و از داشتنش لذت ببرید.

image چطور چیدمان خانه را بدون مبل هم شیک و مدرن کنید

همان طور که در تصویر می بینید انتخاب مبل تخت ها برای دکوراسیون خانه های بدون مبل و خانه های کوچک انتخاب هوشمندانه است که با استفاده از آن فضای کمتری در دکوراسیون شما اشغال می شود.

استفاده از تشک

www.takfars.ir

با کمک چند تشک همانند تصویر می توانید به سادگی به دکوراسیون خانه های بدون مبل خود هویت ببخشید. این تشک ها علاوه بر اینکه آسایش را برای شما به همره می آورد مقرون به صرفه تر از مبلمان معمولی نیز هستند و میتوانند با هزینه ی بسیار کم فضای دکوراسیون تان را بچینید.

image چطور چیدمان خانه را بدون مبل هم شیک و مدرن کنید

با استفاده از تشک ها می توانید فضایی گرم و صمیمی برای فرزندان خود ایجاد نمایید و آن ها را از اتاق هایشان به فضای عمومی تر خانه یعنی نشیمن بیاورید. این مدل از دکوراسیون بهترین ایده برای دکوراسیون داخلی ویلاها و همچنین اتاق تلویزیون است.

محصولات معتبر
محصولات معتبر