تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور پوست لیموترش را مانند چایی درست کرده و خواص آن

image چطور پوست لیموترش را مانند چایی درست کرده و خواص آن

مواد لازم

روغن زیتون

لیموترش ارگانیک

برگ اوکالیپتوس

تکفارس آی آر

باند

آب لیمو

روش تهیه و استفاده

توصیه اکید داریم که از لیموترش های ارگانیک استفاده کنید. دو عدد لیموترش سالم بزرگ انتخاب کرد و پوست آن را به دقت بگیرید. آن ها را داخل یک ظرف درب دار ریخته و مقداری روغن زیتون بکر روی آن بریزید تا جایی که روغن به طور کامل روی پوست ها را بگیرد. سپس چند برگ اوکالیپتوس به آن اضافه کرده و در ظرف را بگذارید و اجازه دهید به مدت ۲ هفته استراحت کند. سپس یک گاز یا باند تمیز را به آن آغشته کرده و روی مفصل دردناک بگذارید و با شال پشمی آن را ببندید. بهتر است این کار را شب ها انجام دهید تا یک شب تمام بدون حرکت ترکیب لیموترش روی مفصل دردناک بماند. علاوه بر این کار نیاز به مصرف همزمان این ماده نیز دارید. برای همین کافی است دست به کار شوید و یک چای خوشمزه برای خودتان آماده کنید.

برای تسکین درد مفاصل حتماً این چای را تهیه کنید تا بهتر از خواص آن بهره گرفته و به نتیجه برسید.

www.takfars.ir

مواد لازم

این میوه ترش برای پیشگیری از بیماری ها و مشکلاتی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا، التهاب گلو، عفونت های باکتریایی، فشارخون بالا و همچنین مشکلات گوارشی و پوستی بسیار مفید است

آب ۱ لیتر

پوست لیموترش ارگانیک و آب آن ۲ عدد

عسل به میزان لازم

روش تهیه

یک لیتر آب را در ماهیتابه ای بریزید و پوست لیموترش را داخل آن بریزید. به مدت ۱۵ دقیقه آن را بجوشانید و سپس زیر شعله را خاموش کنید. آب لیموترش ها را نیز بگیرید و به آن اضافه کنید. چایتان را صاف کرده و با عسل شیرین کنید.

خواص چای پوست لیموترش

این چای به تسکین درد مفاصل پاها و بازوها کمک میکند. علاوه بر این باعث کاهش گاز روده و التهاب می شود.

چای پوست لیموترش یک سم زدای طبیعی است و به قلیایی شدن خون کمک میکند. این چای باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها می شود.

تک فارس

برای کاهش فشارخونتان می توانید به این نوشیدنی اعتماد کنید. چای پوست لیموترش وضعیت پوست را بهتر کرده و باعث دفع مازاد چربی و از بین رفتن لکه های پوست می شود. می توانید برای خوش بو شدن نفستان از این چای استفاده کنید.

اگر احساس میکنید عصبی و ناراحت هستید نیز این چای آرامبخش است. همچنین باعث تخفیف تنش های روحی و سردرد می شود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر