تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور وقتی موهای بلند گره میخورند مو را شانه و صاف کنید

image چطور وقتی موهای بلند گره میخورند مو را شانه و صاف کنید

معمولا وقتی موها خیس هستند، آسیب پذیرترند. در واقع موهای خیس بیشتر از موهای خشک دچار کشیدگی می شوند و همین کمک میکند تا بتوانید در حالت خیس موهای در هم پیچیده تان را از هم باز کنید. شما می توانید با انجام کارهای زیر موهای درهم گره خورده را در حمام باز کنید:

مانند مواقع عادی به موهای تان شامپو بزنید ،ولی دقت کنید که هنگام شستن موها نقاط گره خورده را نکشید.

به موهای تان نرم کننده بزنید و پیش از شستن با یک شانه دندانه درشت آنها را شانه کنید. از بالای موها شروع و به نرمی به سمت پایین حرکت کنید. اگردیدید که گره ها خیلی سخت هستند و باز نمی شوند، روی آن نقاط باز هم نرم کننده بریزید و بگذارید یک دقیقه به همان حالت بماند.این کار باعث می شود که گره موی شما به راحتی باز شود.

نرم کننده را بشویید و در همین حال با انگشتان تان به آرامی موهای تان را شانه کنید.

تکفارس آی آر

موهای تان را با دست مرتب کنید و آنها را در یک حوله بپیچید، ولی خیلی آنها را نمالید، چرا که باعث می شود دوباره درهم گره بخورند.

بار دیگر موهای تان را شانه کنید و این بار از انتهای مو به سمت بالا شانه کنید.اگر دیدید موها باز هم گره دارند، با استفاده از یک دندانه شانه و با دقت آنها را باز کنید.

اگر باید موهای تان را سشوار بکشید، درجه حرارت سشوار را کم کنید و با شانه کردن موها از بالا به پایین از گره خوردن مجدد آنها جلوگیری نمایید. به این ترتیب می توانید موهایی نرم و بدون گره خوردگی داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر