تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور همیشه بدن خود را هیدراته و پرآب نگهدارید

image چطور همیشه بدن خود را هیدراته و پرآب نگهدارید

افزودن میوه های تازه مانند میوه های خانواده مرکبات مانند لیمو و پرتغال. اما مزه ی میوه های دیگر نیز ممکن است مزه چشایی شما رو عوض کند و خوشایند شما باشد. خرد کردن تمشک تازه یا آب هندوانه یا افزودن برش توت فرنگی و یا خیار و نعنای تازه به ویژه در تابستان بسیار دلپذیر است.

آب میوه استفاده کنید. هر آبی می تواند برای شما گوارا باشد اما آب میوه های ترش مانند زغال اخته، انار، انگور و سیب بسیار خوشمزه است به یاد داشته باشید میوه ها و آب میوه ها نه تنها خوشمزه هستند بلکه دارای آنتی اکسیدان نیز می باشند که برای سلامت شما بسیار مفید است.

بسیاری مردم ترجیح می دهند آب را به صورت ساده مصرف کنند اما اگر این روش برای شما راضی کننده نیست بهتر است آب معدنی یا آب گازدار را آزمایش کنید.

برای اینکه از تکرار خارج شوید می توانید از تکه های یخ استفاده کنید به ویژه یخ های طعم دار یک نوشیدنی بسیار پرطرفدار است.

تکفارس آی آر

می توانید از چای سبز، سفید،قرمز و یا قهوه استفاده کنید. بهتر است از چای استفاده کنید چون دارای مقدار کمی کافئین است.

استفاده از غذاهای مایع مانند سوپ. این روش بسیار خوب است و هم دارای مواد مغذی است و هم آب مورد نیاز بدن شما را تامین می کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر