تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور نامزد خود را شیفته خود کنید مخصوص آقایان

image چطور نامزد خود را شیفته خود کنید مخصوص آقایان

در کنار همسر یا نامزدتان با مراقبت و توجه راه بروید

یکی از سمبل های یک جنتلمن، کت بلند مردانه است، اما به چه دلیل؟ در زمان های قدیم که شبکه فاضلاب هنوز بوجود نیامده بود، آقایان با کت های بلند کنار پیاده رو می ایستادند تا اگر خاک و گِلی به دلیل عبور کالسکه ها بلند می شد و به اطراف پخش می شد به نامزدشان نپاشد.

در آن زمان ها گل و لای زیادی در خیابان وجود داشت. تصویر مردی که پایین کتش پر از گل شده و آن را بر روی گودال گذاشته است که زن از روی آن رد شود، سمبل حفاظت از زن است. امروز نیاز به همچین کاری نیست ولی می توانید هنگام رد شدن از خیابان، و یا قدم زدن بسیار مراقب همسر و نامزدتان باشید و تا زمانی که او کنار شماست به او خوب توجه داشته باشید و در مقابل هر چیزی از وی دفاع کنید.

وقتی یک خانم وارد اتاق می شود از جای‌تان بلند شوید

تکفارس آی آر

هنگامی که یک سالمند و یا یک خانم وارد اتاق شما می شود باید از جا بلند شوید و احترام بگذارید. این رفتار نشان دهنده تواضع شما است. وقتی در یک مهمانی کسی شما را به دیگری معرفی میکند، باز هم باید از جایتان بلند شوید. این حرکت نشان دهنده مهربانی و توجه شماست.

در را برای خانم ها باز کنید

جنلمن واقعی همیشه در را برای یک خانم باز میکند چه در یک فروشگاه باشد و چه درون خودرو. باز کردن در برای یک خانم به این معنی نیست که او ضعیف است، بلکه نشان دهنده احترام و محبت از سوی شما است.

در مهمانی خانگی، هرگز از غذا ایراد نمی گیرد

وقتی مهمان هستید از غذا سعی کنید انتقاد نکنید، زیرا این بی احترامی بزرگی به مزیبان است. اگر کسی وقت گذاشته است و تلاش کرده و غذایی را تهیه کرده است و میزبان شماست باید به او احترام بگذارید. غذا را بخورید و تشکر کنید.

www.takfars.ir

برای جلب توجه، مدام قهقهه نمی زند

بطور مداوم بلند خندیدن و قهقه زدن، می تواند بسیار احمقانه باشد. جنتلمن نیازی ندارد بلند بخندد و یا بلند حرف بزند تا توجه دیگران را جلب کند، بله با شخصیت قوی خود باید دیگران را جذب کند.

صندلی را برای خانمش بیرون می‌ کشد

این حرکت زیبا هم مانند باز کردن در است و نسان دهنده احترام و توجه شما است. وقتی با یک خانم به رستوران می روید در ابتدا باید صندلی او را بیرون بکشید تا بنشیند و سپس خودتان بنشینید. مخصوصا اگر در شلوغی هستید و ممکن جای نشستن برای همه نباشد.

به همسرتان در پوشیدن و درآوردن پالتو‌‌اش کمک کنید

این حرکت نشان می دهد که تا چه حد برای همسرتان احترام قائل هستید. مخصوصا وقتی به مهمانی می روید در درآوردن و پوشیدن پالتو یا کت به او کمک کنید.

جلوتر از همسرتان راه نروید

شاید دیده باشید که مردی جلوتر از همسرش قدم بر میدارد و زیاد به همسرش اهمیت نمی دهد که این رفتار درست نیست.مخصوصا هنگام بالا و پایین رفتن از پله‌ها، یک گام عقب‌تر از همسرتان باشید تا مراقبت از او را نشان دهید.

اگر فقط یک جا برای نشستن وجود دارد آن را به همسرتان بدهید

اگر فقط یک جا برای نشستن باشد، مثلا در اتوبوس، یک جنتلمن آن صندلی را به همسرش می‌دهد. اگر خانم باردار یا سالمندی دیدید و فقط یک جا برای نشستن وجود داشت، قطعا آن جا برای شما نیست.

تک فارس

کیف همسرتان را حمل کنید

یک جنتلمن هنگامی که ممکن است حمل کیف برای همسرش دشوار باشد به او کمک می‌کند و کیف او را در دست می‌گیرد. ضمنا یک جنتلمن مثلا اگر خانم همسایه را در حال حمل یک بار سنگین ببیند، حتما به او کمک می‌کند.

همیشه شما صورتحساب را پرداخت کنید

یک جنتلمن واقعی هرگز راضی نمی شود در حضور او، یک خانم صورتحساب را پرداخت کند.

وقتی باران می بارد، شما چتر را روی سرش بگیرید

وقتی باران می‌بارد، یک جنتلمن چتر را برای همسرش نگه می‌دارد و برایش مهم نیست اگر خودش خیس شود، حتی اگر سوپراستاری چون لئوناردو دیکاپریو باشد.

بالاپوش خود را به همسرتان بدهید

یک جنتلمن اگر ببیند همسرش یا نامزدش از سرما می لرزد، بالاپوش خود را به او می دهد.

رازدار همسرتان باشید

یک جنتلمن واقعی همیشه رازداری می‌کند، حتی اگر از همسرش جدا شود، همچنان رازهای همسرش را پیش خودش حفظ خواهد کرد.

T A K F A R S

نامزدتان را به خانه برسانید

یک جنتلمن چه با اتومبیلش و چه با پای پیاده، نامزدش را تا خانه همراهی میکند زیرا نگران امنیت اوست.

به همسرتان خوب گوش دهید

خوب گوش دادن هم به اندازه‌ی خوب حرف زدن مهم است. یک جنتلمن به حرف های همسرش خوب گوش می دهد چون واقعا می خواهد او را درک کند.

آن تایم باشید

یک جنتلمن به موقع سرقرارش حاضر می شود. ترافیک، بهانه‌ی خوبی برای دیر رسیدن نیست. یک مرد خوش رفتار و اصیل، برنامه ریزی‌ دقیقی دارد و یک خانم را منتظر نگه نمی دارد.

همسرتان را تحسین کنید

همسرتان برای اینکه آراسته و زیبا باشد، وقت صرف می‌کند و نظر شما برایش از هرکس دیگری مهمتر است، پس جنتلمن باشید و همیشه از او تعریف کنید. ایراد گرفتن را برای مردهای چندش آور بگذارید.

مواطب باشید به هیچ خانمی تنه نزنید

یک جنتلمن همیشه کاملا مراقب است که به هیچ خانمی تنه نزند، چون این حرکت کاملا به دور از تمدن است، واقعا هیچ بهانه‌ای برای این کار پذیرفته نیست.

تک فارس www.takfars.ir

همیشه به خانواده‌ی همسرتان احترام بگذارید

یک جنتلمن، از راههای مختلفی احترام و محبت خود را نسبت به خانواده‌ی همسرش نشان می‌دهد. این رفتار هم اعلام می‌کند که به همسرتان علاقه دارید و برایش احترام قائلید و مراقبش هستید. تاثیر احترام و محبت خود را هم از سوی همسرتان خواهید دید و هم از سوی خانواده ی او.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر