تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور موها را با مواد طبیعی سیاه رنگ کنید

image چطور موها را با مواد طبیعی سیاه رنگ کنید

برخی از مواد طبیعی که باعث مشکی شدن موها می شوند و ضرری هم ندارند را معرفی می کنیم.

حنا

استفاده از حنا یک روش هندی است که موها را مشکی میکند و به این صورت باید مصرف کنید : حنا را با ابلیمو، پودر قهوه و کشک مخلوط کنید و استفاده کنید. قهوه را برای از بین بردن قرمزی حنا به آن اضافه می کنیم.

انبه

تکفارس آی آر

شاید باورکردنی نباشد ولی انبه هم می تواند موها را مشکی کند، برای رنگ کردن با انبه باید انبه نارس را پوست بکنید و چند برگ انبه را با مخلوط کن کملا له کنید و مواد به دست امده را در معرض نور خورشید بگذارید و سپس استفاده کنید.

کنجد سیاه

کنجد سیاه سرشار از مواد مغذی و انواع ویتامین است و می تواند باعث مشکی شدن موها شود. در ابتدا کنجد سیاه را خیس کنید و با مخلوط کن خوب له کنید تا خمیری یک دست به دست اورید و سپس این خمیر را به موها بزنید تا موهای شما را سیاه کند و باعث رشد و تقویت موهای شما *شودو

چای کیسه ای

یکی دیگر از روش های طبیعی و خانگی برای مشکی کردن موها استفاده از چای کیسه ای است و باید آن را بجوشانید و صاف کنید و سپس به موهایتان بزنید. این روش را باید چندین بار تکرار کنید تا به نتیجه خوب برسید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر