تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور موهایی زیبا شاداب پرپشت داشته باشیم

image چطور موهایی زیبا شاداب پرپشت داشته باشیم

●مصرف شامپوهای پروتئینی نیز برای پر پشت شدن موها موثر است. دلیل آن پروتئینی است که در این ماده وجود دارد.

●گاهی اوقات روی تخت دراز بکشید و سرتان را از لبه تخت آویزان نمایید و یا سعی کنید بالانس بزنید این حرکت موجب می شود که خون با فشار بشتری در بدنتان به گردش بیفتد(می دانیم که خون حاوی اکسیژن و مواد غذایی است و به این ترتیب خون در پوست سر سبب تغزیه بیشتر پیاز مو می شود.)●اگر موهای شما کم پشت و یا شکننده است , قرار گرفتن زیر سشوار به مدت طولانی برای موهایتان زیان آور است.

●مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین A و پروتئین در سالم نگه داشتن موها تاثیر زیادی دارد. بنابراین سعی کنید مقدار بیشتری ماهی, جگر , دل و قلوه و مغز گوسفند مصرف نمایید. مصرف ماهی به خصوص برای حفظ زیبایی مو بسیار موثر است.

●برس زدن مرتب موهای سر کار بسیار مفیدی است, اما کسانی که دارای موهای کم پشت هستند مضر است.

تکفارس آی آر

●خشک نمودن موها با کمک سشوار دستی و به مدت محدود , در پر پشت نشان دادن مو تاثیر دارد, به خصوص اگر جریان باد گرم از زیر موها هدایت شود . در این صورت اگر کرم تقویت کننده به پوست سرتان بمالید, با کمک باد گرم بهتر جذب می شود. البته دقت کنید که سشوار دستی را خیلی نزدیک پوست سر نیاورید چون پیاز مویتان تحریک می گردد.

●برای ماساژ دادن پوست سر از نوک انگشتان دست (نه از طریق ناخن) , استفاده کنید و به آرامی و ملایمت سرتاسر پوست سر را ماساژ دهید. این کار را سپس تا نواحی گردن و شانه ادامه دهید و از خستگی این اندام نیز بکاهید . عضلات خسته شانه و گردن میتوانند سبب کاهش مقدار خون منتقل شده به پوست سر شوند.

●برخی تمرینات یوگا گذشته از صدها مزیت دیگری که دارد می تواند موجب روییدن سریعتر موها نیز بشود یوگا سبب انتقال سریعتر خون می گردد و علاوه بر این به علت تاثیر گذاری بر روی غده تیروئید از پدید آمدن ناهنجاری های جسمی جلوگیری میکند.

●حنا در پر پشت نمودن موهای سر تاثیر به سزایی دارد. این ماده طبیعی می تواند جلای طبیعی و زیبایی خاصی به موها ببخشد و آنها را پر پشت نماید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر