تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور مثل مدل های حرفه ای در عکس لبخند بزنید

image چطور مثل مدل های حرفه ای در عکس لبخند بزنید

عضلات صورت مانند عضلات سایر قسمت های بدن با تمرینات تقویت شده و با افزایش جریان خون عملکرد آن ها بهبود پیدا میکند. تمرینات صورت نه تنها لبخند زیباتری برای شما به ارمغان می آورد بلکه در جوان به نظر رسیدن چهره نیز تاثیر عالی به جا میگذارد.

در ادامه به سه تمرین عالی صورت اشاره خواهیم کرد که به شما کمک میکند تا لبخند دوست داشتنی و زیبایی داشته باشید:

تمرین لبخند زیبا

این تمرین بسیار ساده به عضلات صورت کمک میکند که لبخند زیبایی به لب های شما بنشانند.

تکفارس آی آر

در مقابل آینه بایستید یا بنشینید، در حالت آرام و ریلکس با صورت و لب ها شروع کنید.

گوشه دهان را به طرفین کشیده و در حالیکه لب ها بسته است ۱۰ ثانیه نگه دارید.

سپس کشیدگی عمودی افقی را بیشتر کرده و لب های خود را از هم جدا کنید به طوری که دندان ها دیده شود، ۱۰ ثانیه در این حالت نگه دارید.

کشش را بیشتر کرده به طوری که نیمی از دندان های تان دیده شود و در این حالت نیز ۱۰ ثانیه نگه دارید.

در مرحله آخر لبخندی عریض و به پهنای صورت بزنید، طوری که همه دندان ها دیده شود و ۱۰ ثانیه نگه دارید.

www.takfars.ir

این مراحل را به صورت برعکس به آرامی انجام دهید، یعنی از حالت ۳ به ۲ و سپس به ۱ بروید.

از بین بردن خط لبخند

این تمرین برای کاهش خطوط ناخوشایند اطراف دهان موثر است و لبخند زیباتر و درخشان تری به شما هدیه میکند. در یوگا به این تمرین حالت ماهی می گویند.

لب های خود را تا آن جا که ممکن است غنچه کنید، این کار را با مکیدن گونه ها و به بیرون دادن لب ها انجام دهید.

در این حالت سعی کنید لبخند بزنید.

این کار را تا زمانی که احساس درد خفیف یا تیر کشیدن در عضلات اطراف دهان احساس کنید، ادامه دهید. سپس متوقف کنید.

این تمرین را یکبار در روز انجام دهید.

خرگوش احمق

این تمرین روش عالی برای ایجاد انعطاف پذیری و کنترل لبخند توسط ماهیچه های صورت است. اگر از دیدن چهره های احمقانه به خنده می افتید بهتر است در حین انجام تمرین به آینه نگاه نکنید.

ابتدا لبخند کامل بزنید ( به قول معروف تا بناگوش.) در حالی که لب ها بسته باشد.

تک فارس

سپس بینی خود را مانند خرگوش تکان بدهید تا زمانی که حس کنید عضلات لب نیز درگیر لبخند شده اند.

۵ ثانیه به همین حالت بمانید و بعد خود را آزاد کنید.

این مراحل را ۱۰ بار تکرار کنید.

چطور لبخندی زیبا داشته باشید

از مزایای لبخند لذت ببرید

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید مزایای لبخند در زندگی است. هنگامی که با تاثیر شگفت انگیز لبخند در سلامتی و روابط اجتماعی آشنا شوید به آن به عنوان ضرورتی در زندگی نگاه کرده و از لبخند زدن لذت خواهید برد.

لبخند زدن چین و چروک و خطوط ناخوشایند صورت را کاهش داده و شما را جوان تر از سن واقعی تان نشان می دهد. مخصوصا اگر در سنین بالای ۳۰ سال هستید لازم است بیشتر از قبل به دنبال راهکارهای موثر برای جلوگیری از بروز چین و چروک صورت باشید و لبخند از راحت ترین و کم هزینه ترین روش های موثر است.

لبخند تاثیر شگرفی روی روابط اجتماعی میگذارد زیرا لبخند زدن حتی از فاصله دور نیز باعث می شود دیگران احساس بهتری نسبت به شما داشته باشند.

لبخند احساس خوبی به خود شخص می بخشد زیرا باعث ترشح اندروفین در بدن می شود که استرس عاطفی و جسمی را کاهش داده و افسردگی را بهبود می بخشد.

لبخند طبیعی چهره شما را جذاب تر و زیباتر میکند.

T A K F A R S

لحظاتی که لبخند زدن مشکل است

در بعضی موقعیت ها لبخند زدن، اجباری و سخت به نظر می رسد، مثلا هنگام عکس انداختن یا شرایطی که باید به کسی که دوست ندارید لبخند بزنید. در این مواقع در حقیقت دلیل خوبی برای لبخند زدن ندارید و باید از خاطرات خوب یا جوک هایی که در ذهن مرور میکنید استفاده کنید تا لبخندتان طبیعی و زیبا به نظر برسد.

باید ۲۰ درصد بیشتر از آنچه فکر میکنید کافی است، لبخند بزنید. لبخند کاملی که ردیف دندان ها نمایان شود و چشم ها فراموش نشود.

لحظاتی که نمیخواهید لبخند بزنید

گاهی از لبخند زدن می ترسید، ترس از واکنش دیگران یا آسیب پذیری در مقابل آن ها. به این نکته توجه کنید که هر شرایطی که گمان میکنید با لبخند آسیب پذیر می شوید دقیقا جایی است که لبخند باعث قدرت شما خواهد شد. لبخند زدن باعث می شود ظاهر گشاده رویی داشته باشید و مردم به روی باز پاسخ بهتری خواهند داد تا به یک چهره عبوس و جدی.

شاید از جمله افرادی باشید که لبخند زدن در محیط کار را غیرحرفه ای می دانند، اما برعکس، لبخند نشانه در دسترس بودن و نزدیکی است و ارزش شما نزد دیگرن بالاتر خواهد رفت.

لحظاتی که احساس شوخ طبعی میکنید

در طول زندگی مسائل فراوانی پیش می آید که باعث می شود بسیار جدی و دقیق رفتار کنیم، اما اگر زندگی را یک ماجراجویی شگفت انگیز بدانید و اجازه دهید کودک درون تان گاهی به بازیگوشی بپردازد، در زمان های بیشتری از زندگی احساس سرزندگی و شادی خواهید کرد، در این مواقع لبخندها نیز واقعی تر و طبیعی تر جلوه خواهد کرد.

وقتی عاشق هستید

وقتی عاشق کسی یا چیزی هستید یا سرشار از عشق و محبت نسبت به انسان ها می شوید، وقتی کاری که انجام می دهید را دوست دارید یا با کسی که دوست دارید ملاقات میکنید در همه این لحظات لبخندهای دوست داشتنی و زیبا راحت تر روی صورت نقش می بندد.

تک فارس www.takfars.ir

بابت آن چه در زندگی دارید قدردان باشید تا لبخندهای زیباتری داشته باشید.

لحظاتی که واقعا خوشحال هستید

شادی از بهترین راه ها برای داشتن لبخند زیباتر است. دلایل ریز و درشت زیادی در زندگی هست که می توان بابت آن ها خوشحال بود، حتی زمانی که زندگی به سختی می گذرد باز هم می توانید برای لبخند دلایل خوبی پیدا کنید. روی موضوعات مثبت زندگی تمرکز کنید تا جذاب تر و زیباتر شوید.

لبخند واقعی داشته باشید

لبخند واقعی به راحتی قابل تشخیص است و به سختی می توان آن را تقلید کرد. در لبخند واقعی درخشش خاصی در چشم ها ایجاد می شود، پلک پایین تنگ تر شده و گوشه چشم چروک می افتد و رفتار دوستانه شخص باعث آرامش خاطر اطرافیانش می شود.

هنگامی که از ته دل خوشحال هستید و لبخند واقعی روی چهره دارید، به حالت صورت خود خوب دقت کنید و آن ها را به یاد بسپارید تا هر زمان که میخواهید لبخند بزنید به صورت ارادی این حالات را ایجاد کنید. لبخندهای اجباری نزنید زیرا دیگران آن را خوب تشخیص داده و نسبت به شما بی اعتماد خواهند شد.

به بهداشت دهان و دندان توجه کنید

یکی از عواملی که باعث ترس از لبخند می شود، دندان های بدشکل یا زرد و بدبویی دهان است. به طور منظم مسواک بزنید،هنگام خارج شدن از منزل یا دیدار دوستان حتما دهان و دندان خود را تمیز کنید. از خوشبو کننده های دهان استفاده کنید. از مصرف سیگار، نوشابه، قهوه اجتناب کنید.

اگر دندان های نامرتب دارید با مراجعه به دندانپزشک سعی کنید آن را برطرف کنید، زیرا اولین چیزی که هنگام لبخند زدن باعث جلب توجه دیگران می شود دندان های طرف مقابل است.

چشم ها باید لبخند بزند

تکفارس

از نشانه های لبخند واقعی حالت چشم ها است. برای اطمینان از این مسئله جلوی آینه ایستاده و سعی کنید لبخند بزنید. روی چشم ها تمرکز کنید و قسمت زیر چشم را با کاغذی بپوشانید.

بعد از کمی دقت متوجه می شوید می توان با دهان لبخند زد در حالی که اثر لبخند در چشم دیده نشود، اما وقتی با چشم ها می خندید گویا تمام صورت لبخند می زند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر