تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور لباس بپوشید تا شکم بزرگ شما پیدا نباشد مخصوص خانم ها

image چطور لباس بپوشید تا شکم بزرگ شما پیدا نباشد مخصوص خانم ها

شکم برآمده بین خانم‌های تمام سنین مشکلی مشترک است. بخشی از آن مربوط به ژنتیک می‌شود و بخشی هم با بالا رفتن سن به وجود می‌آید، به خاطر رژیم غذایی نامناسب، کمبود فعالیت فیزیکی و در اغلب موارد پس از زایمان.

برای همه‌ی ما اتفاق افتاده که وقتی شلوارتان را بالا می‌کشید شکمتان جمع می‌شود و بالا می‌زند. نگران نباشید، کلید مشکل شما پیدا کردن لباسی است که برازنده‌ی اندام شما باشد و با ترفندی نقاط ضعفتان را بپوشاند.

سایز درست را انتخاب کنید

در هنگام خرید حتما لباس‌های فیت تنتان بخرید. از پوشیدن لباس‌های زیادی گشاد یا زیادی تنگ خودداری کنید چرا که آن‌ها نقاط ضعف شما را برجسته‌تر می‌کنند. لباس‌های چتری اصلا کمکی نمی‌کنند چرا که شما را درشت اندام‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهند. بدون کلک در انتخاب سایز، آن‌هایی را انتخاب کنید که خوب به تنتان می‌نشینند و برجستگی‌های زنانه تان را پررنگ‌تر می‌کنند.

تکفارس آی آر

هیچوقت بالاپوشتان را داخل شلوار یا دامن فرو نکنید

بالاپوش‌های بلند در حال حاضر خیلی مد هستند، پس شما خوش شانس هستید که می‌توانید بین هزاران مدل بالاپوش هرکدام را انتخاب کنید. البته عموما لباستان را در شلوارتان نمی‌کنید ولی اگر اینکار را می‌کنید وقتش رسیده که این عادت را ترک کنید. فرو کردن بلوز در شلوار یا دامن مهم ترین چیزی است که برای پنهان کردن شکم باید از آن دوری کنید. بالاپوش‌های بلند روی جین یا هر شلواری کمرتان را بلند تر نشان می‌دهد و با ظرافت شکمتان را می‌پوشاند.

به دنبال بالاپوش‌هایی با نوار کشی روی کمر یا باسن باشید

لباس‌هایی که روی باسن فیت می‌شوند با خمیدگی‌ای که در لبه‌ی لباس دارند محدوده‌ی کمرتان را تعریف می‌کنند. این سبک لباس برای خانم‌هایی که در ناحیه‌ی شکم اضافه وزن دارند بسیار مناسب است. این لباس‌های خنک بسیار برزنده‌ی اندام شما هستند و به اندازه کافی برای پوشاندن میانه‌ی بدنتان جا دارند. همچنین می‌توانید پیراهن‌هایی با یقه‌های دوطرفه و بلوزهایی که بدنتان را کشیده می‌کند و شکمتان را پنهان می‌کند بپوشید.

بلوزهای نواردار روی کمر هم گزینه‌ی خوبی برای خرید هستند. این بلوزها درست روی نیم تنه فیت می‌شوند و رو به پایین آزاد می‌شوند، بنابراین بخش‌های غیر دلخواه بدنتان را پنهان می‌کنند و حالت فوق العاده‌ای به بدنتان می‌دهند.

www.takfars.ir

ژاکت‌های فیت تنتان را امتحان کنید

ژاکت‌های فیت که تا زیر شکم می‌آیند گزینه‌ی خیلی خوبی هستند که برازنده‌ی اندامتان هستند و زنانگی‌تان را پررنگ تر می‌کنند. با این روش باریک‌تر و ظریف‌تر به نظر می‌آیید. از پوشیدن ژاکت‌های گشاد دوری کنید چرا که شما را درشت‌تر نشان می‌دهند.

از پوشیدن جین‌های پر زرق و برق دوری کنید

شلوارهایی که تزئینات زیادی در ناحیه‌ی کمر دارند مطمئنا مناسب شما نیستند چرا که تنها شکمتان را بیشتر به چشم می‌آورند. به جای جین‌هایی با جیب های بزرگ و پیچ و خم زیاد، شلوار‌های ساده تر و شیک تر با جزئیات کم یا بدون تزئینات را انتخاب کنید.

زیرپوش مناسبی انتخاب کنید

زیرپوش‌ها کلید دستیابی به شکم‌های تخت‌تر هستند. گن روش فوق العاده‌ای برای پنهان کردن بخش‌های غیر دلخواه بدنتان و ایجاد اندام جذاب هستند. برای راحت بودن در هنگام پوشیدن این زیر پوش‌ها مطمئن شوید که سایز مناسب را انتخاب کرده‌اید، نه زیاد تنگ و نه زیاد شل. گن به شما کمک می‌کند که پیراهن‌هایی را بپوشید که پیش از این نمی‌توانستید بپوشید.

به حالت اندامتان توجه کنید

روش صحیح ایستادن بسیار مهم است. طرز ایستادن نامناسب اغلب مشکلی شایع میان خانم‌هاست. با کمی توجه می‌توانید حالت مناسب را پیدا کنید، و این می‌تواند در حل برآمدگی شکمتان خیلی موثر باشد. به عنوان شروع به طرز ایستادنتان توجه کنید. می‌توانید حالتتان را به سادگی با عقب بردن شانه‌ها در حالت ایستاده یا راه رفتن تا جایی که سفت شدن ماهیچه‌های شکمی‌تان را حس کنید ارتقا دهید.

اگر به خودتان یادآوری کنید که حالت اندامتان را درست کنید می‌توانید ظاهر شکمتان را هم بهتر کنید. علاوه بر این می‌توانید شروع به انجام ورزش چهایی برای ماهیچه‌های شکم کنید و شکمی سفت‌تر و جذاب‌تر داشته باشید که در هر لباسی زیبا باشد.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر