تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور لباس اسکی مناسب برای فصل زمستان بخریم

مهمترین فاکتورهای یک لباس اسکی خوب این است که شما را در سرمای یخبندان گرم نگاه دارد، زمانی که با برف ذوب شده محاصره شده‌اید، شما را خشک نگاه دارد و در عین حال اجازه بدهد تا عرق بدن شما خارج بشود تا با کاهش دما بدن شما یخ نزند.

۱-مشخص کنید که لباس اسکی را بیشتر کجا میخواهید بپوشید. آب و هوای اسکی با تغییر فصل و تغییر موقعیت جغرافیایی فرق می‌کند، باید لباس اسکی مناسب فصل و مکان اسکی خود را انتخاب کنید.

۲-لباس اسکی با لایه و آسترعایق کافی تهیه کنید. اگر می‌خواهید در هوای خیلی سرد اسکی کنید، باید لباس شما لایه آستر بیشتری داشته باشد و اگر میخواهید در بهار اسکی کنید، لباس اسکی انتخاب کنید که لایه کمتری داشته باشد.

۳-به جنس لباس دقت کنید. بهترین پارچه برای لباس اسکی، پارچه مقاوم دربرابر باد و ضدآب است که در عین حال سبک و راحت باشد و قابلیت انتقال هوا را داشته باشد.

۴-موقع خرید لباس اسکی آن را بر روی لباسی که هنگام اسکی به تن میکنید، بپوشید، لباس باید راحت و جادار باشد و بتوانید به راحتی در آن حرکت کنید.

تکفارس آی آر

۵-در مورد خانم‌ها، بهتر است لباسی را انتخاب کنید که جیبهای زیپ‌دار زیادی داشته باشد تا مجبور نشوید هنگام اسکی با خودتان کیف ببرید.

۶-شما برای مقابله در برابر دمای هوای سرد یا باید با پرداخت پول زیاد یک لباس چند تکه قابل جدا شدن خریداری کنید که شما را هنگام مواجهه با هوای خیلی سرد گرم نگاه دارد و اگر دمای هوا افزایش یافت، بتوانید بعضی تکه‌های لباس را از آن جدا کنید؛ یا یک لباس اسکی سبک و نازکتر جادار بخرید و زیر آن چند لایه لباس بپوشید.

۷-انواع لایه درونی و آستری وجود دارد که از نفوذ رطوبت جلوگیری می‌کند و درعین حال باعث گرم شدن شما می‌شود؛ ضخامت و جنس لایه و آستر و سطح بین بدن شما و برف، باید متناسب با بدن شما باشد. اگر شما بدنی خشکی دارید و زیاد عرق نمی‌کنید، اما زود احساس سرما می‌کنید، لایه و آستری که به خوبی باعث تنفس بدن می‌شود اما گرمای چندانی ندارد، به‌درد شما نمی‌خورد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر