تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور عطر انتخاب کنید تا همیشه خوشبو باشید

image چطور عطر انتخاب کنید تا همیشه خوشبو باشید

عطر شباهتی به موسیقی دارد، مناسبت های مختلف و روحیات مختلف موسیقی خاص خود را میطلبد عطر هم دقیقا به همین شکل است باید مناسب روحیات تان عطر بزنید.

به اندازه عطر را تست کنید

اولین قدم در خریداری یک عطر تست بوی آن است که اگر دقت کرده باشید بعد از تست دو یا سه نمونه انتخاب برایتان سخت می شود چرا که حس بویایی در این زمان به دلیل تحریکات پی در پی دچار یک ضعف موقت در تشخیص می شود پس بهتر است نام دقیق عطر را بدانید و یا بعد از تست دو یا سه نمونه مدتی را به بویایی خود استراحت داده و دوباره شروع به تست کنید.

بعد از انتخاب عطر یک دور بزنید

تکفارس آی آر

بعد از اینکه عطر دلخواهتان را انتخاب کردید از فروشگاه خارج شده و چند دقیقه در فروشگاه های اطراف دوری بزنید تا اینکه متوجه ماندگاری و کیفیت عطر بعد از گذشت مدتی بشوید.

image چطور عطر انتخاب کنید تا همیشه خوشبو باشید

عطر شخصیتتان را انتخاب کنید

اگر شما فردی اجتماعی و خونگرم هستید بهترین عطر برای شما عطر های میوه ای است اما اگر شخصیتی خجالتی و منزوی دارید عطر دارچین ی بهترین انتخاب برای شماست.اگر شما فردی لاغر اندام هستید از عطر های خنک و ملایم استفاده کنید و در صورتی که شما کمی چاق هستید عطر های تلخ مناسب تر است.

عطر را به هر جایی نزنید

www.takfars.ir

بهترین و مناسب ترین قسمت بدن که بایستی عطر را به آن زد پشت گوش و گردن و قسمت درونی مچ دست و یا همان بر روی نبض است.

عطر مناسب با فصل

بهتر است عطرتان را متناسب با فصل انتخاب کنید به این صورت که در فصول گرم سال از رایحه های خنک و تند استفاده کنید و در فصول سرد سال از رایحه های گرم و ملایم.

عطر با ماندگاری بالا

اگر دوست دارید عطری که میخرید ماندگاری بالایی داشته باشد بهتر است بدانید عطر های پرفیوم با ردصد ترکیب ۲۰-۳۰ درصد ماندگاری بسیار بالایی دارند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر