تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور شیشه ها را پاک کنید تا دیرتر لکه شوند

image چطور شیشه ها را پاک کنید تا دیرتر لکه شوند

برای تمیز کردن شیشه ها در خانه تکانی از کاغذ روزنامه کمک بگیرید

اولین روشی که از قدیم مورد استفاده قرار گرفته است، استفاده از کاغذ روزنامه به جای پارچه برای تمیزکاری شیشه است. شما می توانید با استفاده از کاغذ روزنامه و شیشه پاک کن کار نظافت شیشه ها را در کمترین زمان ممکن به انجام برسانید.

تمیز کردن شیشه ها در خانه تکانی با محلول خانگی به جای شیشه پاک کن

مورد دیگر که برای نظافت شیشه ها به شما توصیه می شود و بسیار کاربردی است یک محلول خانگی به جای استفاده از شیشه پاک کن است. شما می توانید از نسبت هم اندازه آب و سرکه برای برق انداختن شیشه های خود کمک بگیرید. سرکه سفید انتخاب بهتری به نسبت سرکه قرمز است. محلول مایع ظرف شویی پاک کننده دیگری است که برای برق انداختن شیشه های ساختمان شما توصیه می شود. برای ساخت این محلول خانگی مقدار کمی مایع ظرف شویی را با آب ترکیب کنید و داخل یک اسپری بریزید. سپس با اسپری کردن روی سطوح کثیف و بر طرف کردن گرد و غبار می توانید با ظرف دیگری که داخل آن آب است، به نظافت شیشه ها بپردازید. این مهم را به خاطر داشته باشید که به خوبی آب اضافه پاک شود تا در پایان لکه ای روی شیشه ها باقی نماند.

تکفارس آی آر

برای تمیز کردن شیشه ها در خانه تکانی از دستمال بدون پرز استفاده کنید

انتخاب دستمال مناسب، مهم تر از محلول مناسب برای تمیز کردن شیشه هاست. برای تمیز کردن شیشه ها از یک دستمال نم دار بدون پرز استفاده کنید و کار تمیز کاری شیشه را به انجام برسانید. تنها در این صورت است که شیشه های تان به براق ترین حالت ممکن خواهد رسید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر