تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور زیبا و جذاب شوید با ترفندهای مخفی مخصوص خانم ها

image چطور زیبا و جذاب شوید با ترفندهای مخفی مخصوص خانم ها

کاهش سیاهی دور چشم و گودی زیر چشم

استفاده از جوش شیرین برای کاهش حلقه های تیره و گودی زیر چشم بسیار موثر است.

یک قاشق چای خوری جوش شیرین را به یک لیوان آب گرم یا چای اضافه کنید و خوب هم بزنید. یک پد پنبه را در این مخلوط خیس کنید و سپس آن را زیر چشم خود بمالید. ۱۰-۱۵ دقیقه صبر کنید، سپس آن را بشویید و از یک کرم مرطوب استفاده کنید. هر روز این روش را تکرار کنید، به زودی نتایج مثبت آن را خواهید دید.

کاهش تورم صورت

تکفارس آی آر

یک راه حل برای مراقبت از بدن در برابر التهاب آب نمک است که کمک میکند تا ورم صورت کاهش پیدا کند و صورت شما تازه و زیبا به نظر برسد.

نمک را در آب حل کنید (محلول باید کاملا غلیظ باشد)، حوله را در محلول خیس کنید و آن را به مدت ۱۰ دقیقه روی صورت خود قرار دهید.

برجسته کردن لب ها

می توانید حجم لب ها را با یک روغن و یک مسواک افزایش دهید. هر نوع روغن آرایشی را به لب های خود بمالید، مثل روغن هلو، روغن بادام یا روغن معمولی لب. سپس مسواک نرم را بردارید و به مدت ۱ دقیقه به آرامی بر روی لب های خود بکشید.

درخشان کردن پوست

www.takfars.ir

یکی از روش های مراقبت از بدن این است که از روغن زیتون برای درخشان و مرطوب کردن پوست خود استفاده کنید.

ماساژ صورت با روغن زیتون کمک میکند تا پوست شما تمیز، نرم، صاف و درخشان شود. ابتدا صورت خود را بخور دهید، سپس روغن زیتون را به مدت ۷ دقیقه روی صورت ماساژ دهید. برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید، هر ۴-۵ روز یک بار این کار را تکرار کنید.

از بین بردن جوش و آکنه

عسل ماده ای شفا بخش است و در بسیاری از موارد مراقبت از بدن استفاده می شود. عسل می تواند باعث کاهش التهاب و از بین بردن آکنه شود. اگر قبل از یک دیدار یا یک جلسه مهم، یک جوش بر روی صورتتان به وجود آمده باشد، راهی سریع برای خلاص شدن از شر آن وجود دارد.

مقداری عسل را روی آن بمالید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی آن بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید. این روش به شما کمک میکند که اندازه جوش را کاهش دهید و آن را به اندازه ای برسانید که به راحتی بتوانید با آرایش آن را مخفی کنید.

راه دیگر برای از بین بردن التهاب صورت و جوش

راه دیگری برای خلاص شدن از شر این جوش های مزاحم و کاهش التهاب روی صورت، استفاده از قطره چشم است. یک پد پنبه را با قطره چشمی (که برای کاهش قرمزی چشم استفاده می شود) خیس کنید ، و آن را برای ۳-۵ دقیقه در فریزر قرار دهید.

سپس به آرامی پد پنبه را در روی ناحیه ملتهب (روی جوش) فشار دهید . جوش به مرور به حالت تقریبا غیر قابل تشخیص تبدیل می شود.

از بین بردن موهای زیر پوستی

برای مراقبت از بدن خود بهتر است موهای زیر پوستی را از بین ببرید. جوش شیرین می تواند کمک کند تا از شر موهای زیرپوستی راحت شوید، درست کردن این اسکراب بدن در خانه بسیار آسان است.

تک فارس

در یک کاسه کوچک، ۱ قاشق چای خوری جوش شیرین، ۱ قاشق چای خوری بلغور جو دوسر و ۱ قاشق غذا خوری آب را مخلوط کنید. آن را خوب هم بزنید تا زمانی که یک خمیر غلیظ به دست اورید. مخلوط را روی پوست بمالید و اجازه دهید ۵ دقیقه بماند. سپس با آب گرم آن را بشویید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر