تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور دستانی با پوست نرم و جوان داشته باشید

مثل صورت، دستهایمان را هم از آفتاب در امان نگاه داریم یعنی زمانی که تا حد امکان صورتمان را از نور آفتاب می پوشانیم حال توسط کرم ضد آفتاب و یا کلاه آفتابی باید برای دستانمان هم پوششی در نطر بگیریم.

با دستانتان همانند صورت تان رفتار کنید:

اگر دقت کرده باشید با پوست صورت با ملایمت و لطافت برخورد می شود یعنی مرتب مرطوب و شستشوی مناسب داده می شود برای پوست دستانتان هم شوینده مناسب و نرم کننده خوب تهیه کنید.

به دستانتان شکر بمالید.

نرم کننده ای خانگی برای دستانتان به این روش که نصف به نصف شکر و روغن زیتون را با هم خوب مخلوط کرده و به دستانتان بمالید و ماساژ خوبی داده و بعد از نیم ساعت بشویید.

تکفارس آی آر

گلیسیرین استفاده کنید:

از قدیم مادربزگ ها یمان با گلیسیرین دستهایشان را مرطوب و ماساژ می دادند که اکنون جنبه مثبت آن کشف شده که تاثیر فوق العاده ای در جوان سازی پوست دارد.

دست کش را فراموش نکنید:

دست ها با در معرض مواد شیمیایی و یا گرد و میکروب ها شکسته و در نهایت زود پیر می شوند با دستکش های مناسب از این اتفاق جلوگیری کنید.

اطراف ناخن ها را چرب کنید:

www.takfars.ir

پوست دور ناخن ها اکثر اوقات با بی توجهی مواجه هستند که سلامت و زیبایی آن ها خود عاملی در زیبایی دست ها به شمار می رود پس با چرب کردن این محدوده از دست ها به زیبایی و جوانی آن کمک کنید.

با دست هایتان کار سنگین انجام ندهید:

زمانی که کاری که نیاز به فشار آوردن به سطحی سخت و یا بلند کردن وسیله ای سنگین دارد رگ های دستان را تحت فشار قرار داده و آنها را برجسته میکند که در پیری دست نقش دارد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر