تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور در مراسم ازدواج خود دامادی شیک و خوشتیپ باشید

image چطور در مراسم ازدواج خود دامادی شیک و خوشتیپ باشید

از بستن کمربند پرهیز کنید

به یک خیاط خوب مراجعه کرده و از او بخواهید تا شلوار را کاملا متناسب با بدنتان بدوزد تا استفادهاز کمربند برایتان ضروری نباشد.برای دست یافتن ظاهری بهتر، از او درخواست کنید تا برای شلوار جای کمربند در نظر نگیرد.

بستن پاپیون را یاد بگیرید

اگر قصد دارید پاپیون ببندید، خودتان بستن آن را یاد بگیرید.پوشیدن پاپیون های آماده همانند پوشیدن کراوات های آماده غیرقابل قبول است.

تکفارس آی آر

بهترین ظاهر را انتخاب کنید

روز عروسی شما روزی نیست که بخواهید مدل جدید مویی را امتحان کنید و یا عجیب و غریب به نظر برسید.عروس شما می خواهد با کسی ازدواج کند که روزی عاشقش شده است.سعی کنید شبیه خودتان باشید و حس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید.

اولویت بودجه کفش ها را به آخر نیندازید

از روی مدل کفش می توان به بسیاری از خصوصیات فردی افراد پی برد.یک جفت کفش با کیفیت می تواند تاثیر بسزایی در ارائه شخصیت شما داشته باشد.سعی کنید برای کفش ها بودجه بیشتری در نظر بگیرید.

گزینه های خود را بشناسید برای لباس داماد

www.takfars.ir

بسیاری از عروسش های در طول مراسم عروسی از ۲ لباس استفاده میکنند.داماد هم چنین گزینه هایی دارد، می توانید برای مراسم خود از دو لباس با دو ظاهر متفاوت استفاده کنید.

هماهنگ کردن رنگ های لباس داماد

پیش از آنکه بخواهید جلیقه خود را با ساقدوش هایتان ست کنید، در نظر داشته باشید که می توانید از المان هایی که نمای بیشتری دارند استفاده کنید.به طور مثال می توانید از گل داخل جیب، پین روی کت، دکمه سردست و یا یک دستمال جیبی طرحدار استفاده کنید.

سرتر از عروس بودن

عروس، ستاره روز عروسی است.داماد هم باید به هر نحوی که می تواند کامل و شیک پوش باشد، اجازه ندهید پوشش شما عروس رابه جاشیه ببرد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر