تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور در فصل بهار زیبا و زیباتر شویم

image چطور در فصل بهار زیبا و زیباتر شویم

موهایتان را کوتاه کنید : هوای سرد و خشک زمستان حتما به موهایتان آسیب رسانده است پس بهتر است موهایتان را کمی کوتاه کنید تا موهایی به درخشانی آفتاب بهار بدست آورید.

لایه برداری پوست : با استفاده از یک لایه بردار عیب و نقص های پوست خود را از بین ببرید ولی برای اینکه طراوات و شادابی پوستتان را حفظ کنید حتما از یک اسکراب حاوی آنتی اکسیدان همراه با لایه بردار استفاده کنید.

مرطوب کننده ای سبک تر انتخاب کنید : فصل بهار هنوز دارای رطوبت است و به اندازه ی تابستان خشک نیست بنابراین بهتر است برای فصل بهارمرطوب کننده و کرم روز سبک تری برای خود تهیه کنید تا پوست شما کرم های سنگین را تحمل نکند و شاداب تر باشد.

شروع به استفاده ازمحصولات ضد چروک کنید : حتما در فصل بهار از ضد آفتاب و کرم های ضد چروک در قسمت هایی از پوستتان که در معرض آفتاب قرار دارد استفاده نمایید.بویژه گردن و دستها و صورت زیرا آفتاب بهار باعث آسیب رساندن به پوست می شود.

تکفارس آی آر

کیف آرایش خود را تمیز کنید : اگر تمام پاییز و زمستان از لوازم آرایش خود استفاده کرده اید اکنون پس از ۶ ماه باید آن ها را دور بریزید و لوازم آرایش جدید برای فصل بهارتهیه کنید تا پوستتان نیز علاوه بر هوای جدید ، لوازم آرایش جدید را نیز تجربه کند

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر