تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور در زمستان چیدمان خانه خود را گرم و بهاری کنیم

image چطور در زمستان چیدمان خانه خود را گرم و بهاری کنیم

●جزئیات این اتاق‌نشیمن، آن را در سرتاسر ماه‌های سرد زمستان گرم می‌کند. کوسن‌های نخی راه‌راه یا پشمی و روانداز کوچک، فضای این کاناپه را گرم کرده است. گذاشتن گلدانی طبیعی روی میز بهار را یادآوری می‌کند.

●بهترین روش تغییر حس سرما در زمستان استفاده از رنگ است. حتی اگر مایل به استفاده از رنگ‌های سرد و خنثی در زمستان هستید، در انتخاب وسایل با رنگ‌های متضاد دقت بیش‌تری داشته باشید.

استفاده از کوسن‌های رنگی، روانداز طرح‌دار بنفش، چند شاخه گل روی میز و فرش پرزدار ضخیم، شما را به درآوردن کفش و استراحت در این فضا دعوت می‌کند.

●استفاده همزمان از پرده و کرکره:

تکفارس آی آر

جلوی درزها و ورود سرما را با استفاده از پرده‌های ضخیم بلند در ماه‌های زمستان بگیرید. این کار، اتاق را گرم و ظاهر تازه‌ای در فصل جدید به آن می‌دهد.پرده‌ها را برای جلوه بیش‌تر، روی کرکره آویزان کنید.

●رنگ‌های گرم نارنجی تیره، زرد خردلی و قرمز یاقوتی تغییر زیادی در این اتاق ناهارخوری ایجاد کرده، گرمای خاصی به آن داده‌ است.

پتوی پشمی‌ای که به عنوان رومیزی روی میز قرمز انداخته شده، به این گرما افزوده است.این پرده بلند، غذاخوری را از سایر قسمت‌ها جدا و فضای صمیمی‌تری ایجاد کرده است.

image چطور در زمستان چیدمان خانه خود را گرم و بهاری کنیم

●پارچه‌های ضخیم به عنوان پرده و رومیزی مناسب این فصل هستند.

www.takfars.ir

از دو پتوی نازک یا مسافرتی به عنوان رومیزی استفاده کنید. پتوی بلند را در زیر طوری بیندازید که به زمین برسد. پتوی کوتاه با رنگ مخالف را برای قشنگی روی آن بیندازید.

●الهام گرفتن از رنگ‌های طبیعت، روش خوبیست تا به کمک آن تغییر دکور دهید. خانه را با رنگ‌های نارنجی و زرد یعنی رنگ‌های فصل، گرم نگه دارید و برای تنوع از سبز استفاده کنید.

رنگ‌های شاد با مبلمانی دارای چوب تیره و نیز با رنگ سفید جلوه‌ای خاص پیدا می‌کند.

برای جلب توجه بیش‌تر، بهتر است پارچه‌ها طرح‌دار باشند.

●به کار بردن رنگ قرمز در این اتاق‌نشیمن فضای گرم و پذیرایی را حتی در سردترین روزهای سال ایجاد می‌کند.

فرش قرمز فضا را پر و حس آرامش و گرما را زیر پا ایجاد می‌کند. روی کاناپه، کوسن‌های قرمز بگذارید.

با خرید کوسن و پتوهای مسافرتی در رنگ‌های مختلف می‌توانید در فصل‌های مختلف آن‌ها را با هم عوض کرده و تغییر قابل‌توجهی در خانه بوجود آورید.

●با تغییر فصل و کاهش دما، طبیعی است که بخواهید بیش‌تر وقت خود را در خانه بگذرانید. در این زمان وقت خود را صرف توجه به صمیمی بودن فضا و تغییر چیدمان مبل‌ها نمایید.

مبل‌ها را جلو بکشید و از دیوار فاصله دهید. آن‌ها را در کنار شومینه چیده تا امکان ایجاد فضایی دوستانه برای صحبت و شب‌نشینی فراهم شود.

برای راحتی بیش‌تر تعداد کوسن‌ها را اضافه کنید.

تک فارس

محصولات معتبر
محصولات معتبر