تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور در خانه برای کودک خود بهترین جشن تولد را بگیرید

image چطور در خانه برای کودک خود بهترین جشن تولد را بگیرید

طراحی دکور

با دکور شروع کردم، چون بخش مورد علاقه من است. در اینترنت به دنبال دکورهای مدرن با رنگهای پاستلی گشتم. سالن پذیرایی و حیاط آپارتمانمان که با سایر همسایه ها مشترک است را بررسی کردیم که چه مقدار فضا و چه امکاناتی در اختیار داریم. کاغذ دیواری خانه ما با زمینه رنگی که برای تولد انتخاب کردیم، هماهنگ بود. از شرکتی لوازم بازی و سرگرمی اجاره کردم. از فروشگاه دیگری هم برای تهیه تزئینات روز جشن، بادکنکهای زیبایی گرفتم که فضایی رویایی به جشنمان داد.

با هدف خلق فضایی جدید، تصمیم گرفتم از چیزهایی استفاده کنم که دخترم هر روز با آنها بازی می‌کرد. ایده های تصادفی، هدایایی هستند که به شما داده می‌شوند تا دکورهای جشن کودکتان را بهتر و بهتر کنید.

لیست میهمانان

تکفارس آی آر

image چطور در خانه برای کودک خود بهترین جشن تولد را بگیرید

تصمیم گرفتیم تعداد کمی مهمان دعوت کنیم؛ ۶۰ بزرگسال و ۲۰ کودک از بین دوستان نزدیک و اقوام. معمولاً برای مشخص کردن محل جشن، منوی غذا، یادگاری بچه ها و دعوتنامه ها از نرم افزار اکسل استفاده می‌کنم، اما این بار همه چیز را در دفتر یادداشت موبایلم ذخیره کردم. لیست را به دو قسمت اسم کودکان و والدین تقسیم کردم. در نظر گرفتن سن کودکان هم برای محاسبه میزان غذای لازم و همچنین یادگاری ها، مهم است.

آماده کردن فضای جشن

image چطور در خانه برای کودک خود بهترین جشن تولد را بگیرید

با آماده شدن لیست میهمانان، راحت تر تصمیم گرفتیم جشن را کجا برگزار کنیم. تصمیم گرفتیم از سالن اجتماعات ساختمان استفاده کنیم که هم به حیاط راه دارد، هم امکاناتش برای پذیرایی مناسب است، برای کودکان فضای بازی دارد، توالت مردانه و زنانه، میز و صندلی و آشپزخانه ای با یخچال و فریزر و فر هم دارد. در عین حال هم، در خانه بودیم و همه چیز برایمان راحت تر بود.

www.takfars.ir

منوی غذا

image چطور در خانه برای کودک خود بهترین جشن تولد را بگیرید

با مشخص شدن تعداد مهمانان، غذاها هم مشخص شدند. منوی انتخابی ما این بود: گوشت سرخ شده ریش ریش (رست بیف) با نان تست کوچک، اسنک های مختلف، سالاد کدو سبز و سیب زمینی تنوری تند. برای گرم نگه داشتن گوشت و سس آن، از یک وارمر استفاده کردم تا در تمام طول جشن، گرم و قابل خوردن باشند.

image چطور در خانه برای کودک خود بهترین جشن تولد را بگیرید

چند پاکت پاپ کورن رنگی و ژله لیوانی در رنگهای مختلف هم خریدم. توت فرنگی، کیوی، انبه و آناناس را خرد کردم و در کاسه های یکبار مصرف ریختم. شیرینی های متفاوت و خوشمزه آماده کردیم: ترافل لیمو، آب نبات نارگیلی، کلوچه تخم مرغی، تارت کوچک با میوه های قرمز، ماکارون و کیک تولد شاد و آبنباتی.

یادگاری برای مهمانان

image چطور در خانه برای کودک خود بهترین جشن تولد را بگیرید

برای یادگاری به مهمان های کوچولویمان، کاکتوس های گوشتی با بسته های کوچک باغبانی پیدا کردم که راهنمای کاشت گیاه در خاک هم با خود داشتند. امکان سفارش گلدان ها متناسب با تم تولد هم وجود داشت. در همان نگاه اول عاشقشان شدم و فکر می کنم مادرهای دیگر هم نظر مرا داشتند.

دعوت مهمانان

برای دعوت کردن مهمانان تلفن را انتخاب کردم که هم راحت است و هم مناسب. تقریباً یک ماه زودتر از تاریخ جشن مهمانانم را دعوت کردم تا آنها هم بتوانند برنامه ریزی دقیق و درستی برای حضور داشته باشند.

تک فارس

عکس یادگاری

وقت وارد شدن دوربین عکاسی و گرفتن بهترین تصاویر را از جشن شد تا همیشه خاطره ای زیبا از آن روز برای کودکمان باقی بماند. باید اعتراف کنم که تمام عکس ها فوق العاده شدند.

فضای بازی بچه ها

برای بچه ها فضایی جدا از سالن اصلی جشن آماده کرده بودیم که در آن اسباب بازی های چوبی، وسایل نقاشی صورت و حباب ساز در دسترس بچه ها بود، تا هم بازی کنند و هم چیزی یاد بگیرند. لباس های رنگارنگ و مختلف هم برای بچه ها جذاب ترین قسمت جشن بود و حاضر نبودند از فضای مختص به خودشان بیرون بیایند.

شما هم می‌توانید با سلیقه خودتان، فضایی آماده کنید که هم به شما خوش بگذرد، هم به میهمانان بزرگ و کوچکتان.

محصولات معتبر
محصولات معتبر