تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور در حرفه تبلیغات اینترنتی موفق باشیم

بیایید فرض کنیم که شما ایده عالی دارید و وب سایتتان هم کامل شده است. آماده‌اید که کار تجاری خود را شروع کنید اما مشتریان شما کجا هستند؟

– باید بروید و آنها را پیدا کنید به نظر ساده می‌آید اما تبلیغات می‌تواند مانعی باشد که بسیاری از کارهای تجاری اینترنتی را از کار می‌اندازد. یکی از موثرترین و ارزانترین روشهای تبلیغات، تبلیغ از طریق e-zine است. هر روزه هزاران e-zine منتشر می‌شود. بهترین راه نزدیک شدن به e-zine برای تبلیغات،‌ پیوستن به e-zine دو گانه‌ای است که هم مناسب فایل مشخصات محصول شما و هم جالب باشد. اغلب e-zineها انگیزه‌های شروع کارهای تجاری جدید را ارائه می‌دهند و حتی ممکن است برای عضو شدن شما تبلیغاتتان را رایگان انجام دهند. e-zineهای زیادی را می‌توانید پیدا کنید که برای تبلیغاتشان فقط ۱ دلار هزینه می‌خواهد. این بهترین راه ارتباط با افرادی است که به نوع کاری شما علاقه دارند. تبادلات لینکی راه حل رایگان دیگری است که می‌تواند جایگزین تبلیغات پرهزینه باشد. اگر سایت مشهوری را انتخاب کنید خود را آماده کنید که دچار آشفتگی شوید و در آن آشفتگی ارتباطها گم شوید. بهترین روش این است که تبادل لینکی خود را ایجاد کنید و بصورت رایگان لینک سایتی را معرفی کنید که در عوض آن سایت هم لینک شما را معرفی کند.

در واقع، اگر شما بتوانید مقاله‌ای آگاهانه بنویسید می‌توانید از e-zineها برای ارتقاء محصول خود استفاده بهینه کنید. E-zine کاری به محتوی ندارد و اغلب مقاله شما را در عوض لینک معرفی سایت خود، چاپ می‌کند. اگر این مسیر تبلیغی را انتخاب کردید، اطمینان حاصل کنید که مقاله ارائه شده، آموزنده و آگاهانه باشد نه صرفا در حد فروش برای مثال، اگر کار تجاری اینترنتی شما، تجارت در خانه باشد، مقاله‌ای در ارتباط با کاهش استرس هنگام کار در خانه، می‌تواند جوابگو باشد. امروزه تبلیغات هدفدار بهترین راه ایجاد ارتباطهای متعدد در مسیر وب سایتتان به حساب می‌آید با استفاده از کلمات کلیدی هدفدار، مشتریان شما اتفاقی با وب سایت شما برخورد نمی‌کنند. نیمی از کار را کلمات کلیدی انجام می‌دهند. تنها کاری که شما انجام می‌دهید پشتیبانی و تامین اطلاعات است. هم از کلمات تبلیغی سایت Google و دیگر شرکتها می‌شود بطور موثری بهره گرفت. بسیاری از این شرکتها بر اساس پرداخت هزینه در ازای هر یک کلیک کار می‌کنند بنابراین نیاز است که کلمات کلیدی خود را با دقت انتخاب کنید که هزینه مناسبی براساس هر یک کلیک بپردازید. رسانه‌های عمومی و رسمی بهترین وسیله برای معرفی و آوازه سایت شما محسوب می‌شوند در حالیکه این روش از روشهای گفته شده گرانتر است اما این قابلیت بالقوه را دارد که ارتباطهای متعدد اساسی ایجاد کند. قبل از انتشار، مطمئن شوید که تبلیغات بررسی شده و از پاراگراف اولیه جذابی برخوردار است.

ویراستارهای خبری روزانه سرگرم کار هستند و در کار غرق شده‌اند و مطمئنا شما نمی‌خواهید در این شلوغی گم شوید.

زمان نوشتن تبلیغ خود برای رسانه‌ها، این نکته اساسی است که به آن از لحاظ خبری، ارزش دهید نه اینکه صرفا یک اعلامیه باشد. با استفاده از مثالی که در بالا ذکر شد، اگر اخیرا مطالعه‌ای در ارتباط با استرس کار و مدیریت در خانه چاپ شده باشد، بهترین فرصتی است که تبلیغی از کار خود با استناد به آن مطالعه انجام شده، ارائه دهید. اگر مطلب چاپ شده شما به جا باشد آماده پاسخگویی به تلفنهای متعددی باشید.

تکفارس آی آر

الزاما نباید منتظر رویدادی باشید که براساس آن مطلب خود را چاپ کنید. اگر هیچ موردی وجود نداشت خودتان خلاق باشید. راههای زیادی وجود دارد که کار خود را با رویدادهای روزمره گره بزنید. تنها چیزی که نیاز دارید کمی تخیل و خلاقیت است.

محصولات معتبر
محصولات معتبر