تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور تیپ بزنید تا ثروتمند و با کلاس به نظر برسید مخصوص آقایان

عینک آفتابی شیک با برند معروف، ساعت زیبا و نسبتا گرانقیمت و اکسسوری ‎های دیگر مثل دستبند مردانه که ظاهری شیک داشته باشند هرچند ممکن است هزینه زیادی داشته باشند اما یک بار و برای همیشه هستند و باعث می‌شوند تیپ کلی شما جذاب‌تر و گران‌تر به نظر برسد.

به خصوص ساعت در این میان اهمیت بیشتری دارد، حتما همیشه ساعت مخصوصا ساعت با بند فلزی به دست داشته باشید چون گرانتر به نظر می‌رسند.

کت و شلوار

همیشه مردانی که کت و شلوار شیک و تمیز و خوش دوخت می‌پوشند پولدارتر از بقیه به نظر می‌رسند. حتما کت و شلواری با رنگ تیره و کاملا اندازه تن خود انتخاب کنید و یا سفارش دهید.

دستمال گردن

تکفارس آی آر

استفاده از اکسسوری‌های تجملی مثل دستمال گردن می‌تواند سطح تیپ شما را بالاتر ببرد و شما را جذاب‌تر و شیک‌تر نشان دهد.

کفش‌های تمیز

کفش‌ها نقشی اساسی در استایل شما دارند. حتما بهترین کفش ممکن را انتخاب کنید و در نگهداری و تمیز کردن مرتب آن‌ها کوشا باشید چون هیچ مرد پولداری کفش کثیف و واکس نزده نمی‌پوشند.

کیف دستی

یک مرد شاغل و فعال در اجتماع حتما همیشه چیزهای مهمی همراه خود دارد که برای حمل آن‌ها نیاز به کیف دارد. به همین دلیل کیف‌های چرم و شیک مردانه شما را پولدارتر و موفق‌تر نشان خواهند داد.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر