تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور به سرعت تنظیمات صدا نور و تغییرات مهم گوشی را انجام دهیم

image چطور به سرعت تنظیمات صدا نور و تغییرات مهم گوشی را انجام دهیم

اکثر کاربران زمانی که در خانه هستند صدای زنگ گوشی را روی ۱۰۰ درصد قرار می‌دهند، وای فای گوشی را برای استفاده از اینترنت روشن می‌گذارند و در هنگام خواب نور صفحه‌نمایش را به حداقل می‌رسانند. در مقابل زمانی که به محل کار یا تحصیل خود می‌روند، گوشی را سایلنت و موارد بی‌استفاده همچون بلوتوث یا وای فای را خاموش می‌کنند.

این موضوع ممکن است به‌ خودی‌ خود چندان وقت‌گیر نباشد؛ اما تکرار هرروزه‌ی آن، طبیعتا آزاردهنده و ناخوشایند خواهد بود. اپلیکیشن Profile Manager ابزاری مفید برای گوشی‌های اندروید است که می‌توانید حالت‌های مختلف تنظیمات را برای آن تعیین کنید و از این پس تنها با یک لمس، به تغییر تنظیمات به‌صورت یک‌جا اقدام کنید. از این پس نیازی نیست به‌طور مجزا به روشن یا خاموش کردن وای فای، سایلنت یا زنگ‌دار کردن گوشی، کم یا زیاد کردن نور صفحه و … بپردازید و تنها با یک بار تنظیم آن‌ها، می‌توانید در آینده با یک لمس تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید.

Profile Manager اپلیکیشنی برای ساخت پروفایل‌های مختلف در اندروید است و به کمک آن می‌توانید تنها با یک لمس، تنظیمات بسیاری را تغییر دهید.

image چطور به سرعت تنظیمات صدا نور و تغییرات مهم گوشی را انجام دهیم

تکفارس آی آر

صدای زنگ تماس و نوتیفیکیشن‌، صدای پخش فیلم یا موزیک، صدای زنگ بیدارباش، نوع صدای نوتیفیکیشن، فعال/غیرفعال بودن ویبره‌ی گوشی، میزان نور صفحه‌نمایش، زمان خاموش شدن صفحه در صورت لمس نشدن، چرخش خودکار برنامه‌ها، روشن/خاموش شدن وای فای، دیتا، بلوتوث و … از مواردی هستند که می‌توانید از آن‌ها در تنظیم پروفایل‌های اختصاصی استفاده کنید. این ابزارها به‌طور جداگانه در اختیار شما قرار گرفته‌اند و می‌توانید مطابق با نیاز و تمایل، هرکدام از آن‌ها را وارد پروفایل خود کنید و به تغییر آن بپردازید. شما می‌توانید به تعداد دلخواه، پروفایل‌های متفاوت برای خود بسازید و تنها با یک لمس بین آن‌ها سوئیچ کنید. علاوه بر آنکه می‌توانید از داخل برنامه به تغییر پروفایل‌ها بپردازید، به ویجت و میانبر نوتیفیکیشن‌بار نیز دسترسی خواهید داشت تا بدون نیاز به مراجعه به اپلیکیشن Profile Manager، قادر به تغییر پروفایل‌های تعریف شده باشید. این برنامه دارای بیش از ۱۰ هزار دانلود در پلی‌استور گوگل است و توسط لینک زیر می‌توانید به دانلود آن بپردازید.

دانلود اپلیکیشن Profile Manager اپلیکیشنی برای ساخت پروفایل‌های مختلف پلی‌استور

محصولات معتبر
محصولات معتبر