تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور بفهمیم چه برسی برای موهای سر مناسب است

image چطور بفهمیم چه برسی برای موهای سر مناسب است

وقتی می‌خواهید یک برس جدید بخرید ، باید نوع درستی را انتخاب کنید که با ضخامت، بافت، اندازه و موهایتان هم‌خوانی داشته باشد. ”این کار، آسیب احتمالی به موهایتان را کاهش می‌دهد، زمان مدل دادن به موهایتان را کم می‌کند و باعث افزایش دوام مدل مو می‌شود.

برس‌های گرد

برس‌های گرد ربطی به ضخامت موهای شما ندارند. تنها بلندی موهای شما مهم است. این حرف بدین معناست که هرچه موهایتان بلندتر باشند، باید از برس‌های گرد و یا برس‌های پهن بزرگتری استفاده کنید. بنابراین اگر موهایتان را کوتاه کرده‌اید، باید برس جدیدی تهیه کنید.

برس‌های پهن

تکفارس آی آر

شکل این برس‌ها مهم نیست، بیظی و یا مستطیل تفاوتی ندارد. در رابطه با اندازه، هرچه موهایتان بلندتر باشند، باید از برس بزرگتری استفاده کنید اما خیلی هم اهمیتی ندارد. برس‌های بزرگتر، ناحیه‌ی بیشتری را تحت پوشش خود قرار می‌دهند، و برای همین برای دخترهای تنبل ایده‌ی خوبی است. اگر برس گرد ندارید، برس‌های پهن برای سشوار خانگی خوب هستند. مازا می‌گوید که اگر روی بدنه برس‌ها سوراخ وجود داشته باشد و یا ابری باشند، بهتر است.

مزایای برس کشیدن موهایتان

ممکن است همه‌ی ما بتوانیم از برس کشیدن روزانه موهایمان (دو تا سه بار در روز) فرار کنیم، اما این کار برای سلامت موها بسیار اهمیت دارد.

از بین بردن گره‌های مو مهم است، اما دیگر تأثیر برس کشیدن موها این است که باعث بهبود جریان خون در پوست سر می‌شود. برس کشیدن موها همچنین یک ماساژ ملایم برای پوست سرتان است.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر