تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور بفهمم کدام رنگ رژ برای صورت من مناسب است

رژ لب مناسب برای رنگ پوست های عادی

اگر پوستی با رنگی متعادل دارید ، می توانید از رژ لب نارنجی رنگ استفاده کنید.علت آن است که رنگ نارنجی و رنگ طلایی گرم می باشند و اندکی رنگ پوستتان را تغییر می دهند.

رژ لب مناسب برای رنگ پوست های متنوع

در ماههای گرم هر سال همه افراد در تکاپوی انتخاب رنگ رژ لب های مناسب با توجه به رنگ پوست خود هستند. در صورتی که پوست شما رنگی ترکیبی دارد می توانید می توانید رنگ صورتی جیغ و پررنگ را امتحان کنید. بدون شک رژ لب قرمز برای شما مناسب است اما از آنجاییکه بطور مداوم از آن رنگ استفاده میکنید ممکن است بنوعی عادی بنظر برسد. برای پوست های تیره رنگ های هلویی و زردآلویی مناسب می باشند و برای گرم کردن رنگ پوست خود می توانید به آرایش خود سایه برنز را نیز اضافه کنید.

رژ لب مناسب برای رنگ پوست های تیره

تکفارس آی آر

در صورتی که تن رنگ پوست شما تیره است بهتر است از مداد لب برای فرم دادن به لب های خود استفاده کنید. مداد لب ظاهری جذاب به صورت شما می دهد و حتی برای ماندگاری طولانی تر رژ خود می توانید قبل از رژ زدن از مداد لب در سطح لب خود استفاده کنید.

رژ لب های قرمز رنگ

زمانیکه نوبت به انتخاب رژ لب می رسد بیشتر خانوم ها به سراغ رنگ قرمز می روند. زیبایی و جذابیت رنگ قرمز می تواند هرکسی را جذب کند. بهترین رژ لب قرمز را برای خود انتخاب کنید زیرا سایه های هرکدام متفاوت می باشد و برخی از آنها تیره تر هستند پس همیشه سعی کنید رژ لبی را همتای رنگ پوست و موی خود انتخاب کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر