تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور بعد از آنچه در کاری شکست میخورید دوباره شروع کنید

image چطور بعد از آنچه در کاری شکست میخورید دوباره شروع کنید

بدونید چه زمانی باید دلسوزی برای خودتونو رها کنید.

اشکالی نداره به خاطر شکستی که خوردید گریه کنید اما باید بدونید کِی اشکاتونو پاک کنید و باهاش کنار بیایید. هر کدوم از ما روزای بدی تو زندگیمون داریم اما نمی شه یه روز بدو مساوی با یه زندگی بد دونست.

به بدنتون گوش بدید، نه غرورتون.

این برام سخت بود چون علاقه زیادی به رقابت داشتم. اما یه مدت استراحت کردن و تجدید قوا خجالت نداره. باعث نمی شه ضعیف بشید و هوشمندتون می کنه.

تکفارس آی آر

خودتونو با افراد مثبت اندیش احاطه کنید.

دوستای زیادی هستند که شکست شما رو می خوان. بعضیا از شکست بقیه ذوق میکنند. دوستانی ام هستند که وقتی زمین میخورید بلندتون میکنند و خاکتون رو می تکونند، اینا دوست واقعی ان.

در بدی ها، خوبی پیدا کنید.

من تونسته بودم ۵۵ مایل رکاب بزنم، حتی با اینکه تو بهترین شرایط خودم نبودم. این چیزی بود که می خواستم؟ نه. می تونم بهتر انجامش بدم؟ بله. اما می تونم کاری رو که ۶ ماه پیش نتونستم تمومش کنم، انجام بدم؟ شرط می بندم می تونم.

خودتو جایی که هستی ببین.

www.takfars.ir

نمی تونی هر روز بهترین نوع خودت باشی. روزایی هست که یک کوه انرژی هستی و روزاییم هست که باید با خودت، به آرومی رفتار کنی. یاد بگیرید تفاوت این روزا رو تشخیص بدید و خودتونو بر اساس اون تنظیم کنید.

و در آخر به منتقد درونی تون بگید زیپ دهنشو بکشه.

اخیرا شنیدم که یه سخنران می گه چطور افکارتون می تونه تاثیری مستقیم روی عملکرد مغز داشته باشه. پس خود زنی رو رها کنید و با خودتون مثل کسی که دوسش دارید صحبت کنید. آیا به بهترین دوستتون هم می گید به اندازه کافی خوب نیست؟ معلومه که نمیگید. پس بهترین دوست خودتون باشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر