تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور برای بچه ها چکمه مناسب زمستانی بخریم

۱-قبل از هرچیز مشخص کنید که کودک شما به چه نوع چکمه زمستانی نیاز دارد. اگر آب و هوای جایی که در آن زندگی میکنید، خیلی برفی و بارانی است، قبل از هرچیز به ضدآب بودن چکمه توجه کنید، در چنین شرایطی مقاومت در مقابل نفوذ آب از گرمای چکمه مهمتر است.

۲-سایز کفش را با دقت انتخاب کنید و یک سایز بزرگتر از آنچه که کودکتان معمولا می‌پوشد، انتخاب کنید؛ چون در هوای سرد معمولا چند لایه جوراب یا یک جوراب ضخیم زیر چکمه می‌پوشانید و انتخاب چکمه بزرگتر به این کار کمک میکند.

۳-اگر به دنبال قیمت ارزانتر هستید سعی کنید اوایل یا اواخر فصل خرید کنید تا از حراج استفاده کنید؛ چون در این زمانها رنگ‌های سال گذشته یا سایزهای باقی‌مانده با قیمت مناسب‌تری به فروش گذاشته می‌شود.

۴-اگر می‌خواهید فرزندتان چکمه را در تغییرات آب و هوایی متفاوت‌تری بپوشد، چکمه‌ای انتخاب کنید که یک لایه و آستر قابل‌جدا‌شدن داشته باشد؛ در این صورت با برداشتن آستر اضافی می‌شود آن را به‌عنوان چکمه بارانی در فصل بهار هم استفاده کرد.

۵-بهتر است چکمه‌ای انتخاب کنید که درست زیر وسط نرمه ساق پا باشد و قسمت بالایی آن گشادتر باشد. در این صورت می توانید شلوار زمستانی را به راحتی همراه چکمه بپوشید و به خشک نگاه داشتن پای کودکتان هم کمک میکند.

تکفارس آی آر

۶-به دنبال چکمه‌‌هایی باشید که به‌راحتی پوشیده می‌شود و به راحتی بسته می‌شود. اگر کودک شما به مهد کودک یا دبستان می‌رود اطمینان حاصل کنید که خودش به تنهایی می تواند چکمه را پایش کند و آن را در بیاورد.

۷-زیر چکمه را امتحان کنید و ببینید آیا قابلیت کشش مناسب را دارد یا نه. کفه چکمه باید از لاستیک ضخیم و بادوام درست شده باشد تا بچه‌ها را در شرایطی که زمین یخ زده است محافظت کند و کف کفش باید طوری باشد که از سر خوردن و لغزیدن آنها جلوگیری کند.

۸-بهتر است برای بچه ها چکمه ای بخرید که بیشتر کاربردی باشد تا مد روز. چکمه باید حتما در سرتاسر فصل سرما، پاهای کودک شما را گرم و خشک نگاه دارد.

۹-چکمه هایی که کیفیت بهتری دارند، قیمت بالاتری دارند، اما دوام بیشتری هم دارند و خرید آن به نفع شما است.

۱۰-اگرچه شما باید به دنبال چکمه‌ای باشید که بیشتر کاربردی باشد، اما خرید رنگ و طرح مناسب کودک شما را تشویق میکند تا آن را بپوشد. پس سعی کنید در عین حال که به نکات مهمی چون ضد‌آب بودن و گرما و… چکمه توجه میکنید، رنگ و مدل موردنظر کودک خود را خریداری کنید.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر