تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور بدون موبایل در اینستاگرام عکس اپلود کنیم

۱. اپ پلیر BlueStacks را دریافت کنید

اپلیکیشن اینستاگرام برای آندروید فوق العاده است و می‌توانید با استفاده از اپ پلیر شبیه ساز بلواستکس اندرویدی رایگان آن را روی دسکتاپ خود اجرا کنید. بلو استکس را (برای PC یا Mac) دانلود و نصب کنید، سپس آن را باز کرده و زبان مناسب را انتخاب کنید. از آنجا که در خارج از خانه نیستید نیازی به نگرانی دربارهٔ درستی لوکیشن نیست، بنابراین وقتی این گزینه را دیدید می‌توانید با خیال راحت از انتخاب آن صرف نظر کنید.

با استفاده از اطلاعات حساب کاربری گوگل خود وارد بلواستکس شوید. یک اعلان ایمیلی دریافت خواهید کرد که به شما هشدار می‌دهد دستگاه جدیدی از حساب کاربری شما استفاده می‌کند.

۲. وارد حساب کاربری شده و تنظیمات را انجام دهید

در قسمت پایین سمت چپ روی ‘Continue’ کلیک کنید، سپس با استفاده از حساب کاربری گوگل وارد شوید. قوانین را مرور کنید و اگر موافق هستید، روی ‘OK’ کلیک کنید. چک باکس‌های بعدی (تیک‌ها) کاملاً اختیاری هستند؛ اگر می‌خواهید از بلواستکس فقط برای آپلود تصاویر در اینستاگراماستفاده کنید، می‌توانید تیک هیچ کدام را نزنید. روی ‘Next’ کلیک کرده و سپس نام خود را وارد کنید.

تکفارس آی آر

بلواستکس به شما امکان می‌دهد تصاویر را مستقیماً درون اپلیکیشن اینستاگرام برای اندروید قرار دهید.

۳. یک تصویر را آپلود کنید

آیکون فولدر از منوی سمت چپ را انتخاب کنید (فایل‌ها را از ویندوز کپی کنید) و عکس مورد نظر را از کامپیوتر خود انتخاب کنید. در زیر ‘Complete action using’ گزینه اینستاگرام را انتخاب کنید و با استفاده از اطلاعات حساب خود وارد اینستاگرام شوید. اپلیکیشن موبایل اینستاگرام درست همانند چیزی که در یک گوشی دیده می‌شود، در دسکتاپ شما هم لود می‌شود.

اپ اینستاگرام مثل کاری که در گوشی هوشمند انجام می‌دهد در دسکتاپ هم کار می‌کند. فقط به جای انگشت با موس خود حرکت کنید.

۴. فیلتر و به اشتراک گذاری

www.takfars.ir

حالا می‌توانید تصویر خود را به یک مربع برش داده و یک فیلتر روی آن اعمال کنید. وقتی این کار را انجام دادید، روی ‘Next’ کلیک کنید. یک کپشن (شرح عکس) برای آن وارد کرده و انتخاب کنید که می‌خواهید کجا تصویر را به اشتراک بگذارید. روی ‘Share’ کلیک کنید و تصویر به عکس‌های شما اضافه می‌شود تا همه آن را ببینند. بلواستکس بعضی اوقات کمیکند می‌شود، بنابراین اگر دیدید که متوقف شده فقط صبور باشید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر