تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور با همسر خود حرف بزنید تا او را خوشحال کنید

image چطور با همسر خود حرف بزنید تا او را خوشحال کنید

هنگام صحبت درباره آرزوهای تان عبارات نمی خواهم و دوست ندارم را به کار نبرید

به زبان آوردن کلماتی چون نمی خواهم و دوست ندارم تاثیری منفی از خود بر جای می گذارند. بنابراین نباید ارزش آرزوهای تان را به کار بردن این کلمات منفی از بین ببرید. به علاوه وقتی همسرتان چنین کلماتی را از شما می شنود نمی دانند که باید چه واکنشی داشته باشند و در نتیجه کاری که در مقابل انجام می دهند مطلوب شما نخواهد بود.

غلط: نمی خوام منو کنترل کنی

درست: ازت می خوام بهم اعتماد کنی

تکفارس آی آر

image چطور با همسر خود حرف بزنید تا او را خوشحال کنید

به جای عبارت اما از کلمه و استفاده کنید

این قانون به نظر ساده می آید اما باید مدت ها آن را تمرین کنید تا بتوانید آن را در زندگی و روابط تان به کار ببرید. اما این کار ارزشش را دارد زیرا زندگی شما را از جنگ کلمات تبدیل به میدان همکاری میکند و به وضوح می توانید شاهد تغییرات در زندگی خود باشید.

غلط: درکت می کنم، اما، از تو هم می خوام منو درک کنی

درست: درکت می کنم، و، از تو هم می خوام که منو درک کنی

www.takfars.ir

ارزش یک سپاسگزاری را با منفی گرایی از بین نبرید

آیا تا به حال دقت کردید بعضی ها فکر میکنند همیشه باید ناراضی باشند حتی زمانی که می خواهند از کسی سپاسگزاری کنند. مشکل این جاست که مغز این اشخاص عادت دارد با انرژی زیاد فقط به چیزهای بد واکنش نشان دهد. اگر میخواهید از کسی سپاسگزاری کنید آمیخته با شکایت و انتقاد نباشد.

غلط: نوشیدنی امروز خوشمزه بود، برعکس دیروز

درست: نوشیدنی امروز خوشمزه بود، متشکرم

معمولا اکثر ما قدرت کلمات را دست کم می گیریم و مهم تر از همه برای کار کردن روی عادت های سخن گفتنمان تنبلی می کنیم. بنابراین باید یاد بگیریم طوری صحبت کنیم که به دیگران اجازه دهیم ما را درک کنند نه اینکه با مشکلاتی که در اثر سوءتفاهم و به کار بردن جملات اشتباه ایجاد شده اند دست و پنجه نرم کنیم.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر