تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور انرژی منفی خود را تخلیه کنید

image چطور انرژی منفی خود را تخلیه کنید

کمی به خودتان استراحت بدهید.

قرار نیست از کارتان دست بکشید یا به هر روی دچار سستی شوید. فقط کمی از روزهای عادی زندگی‌تان دور شوید. شرایطی را امتحان کنید که می‌توانید در آن خود را پیدا کنید. لبخند بزنید که می‌توانید چنین فرصتی داشته باشید. اگر نمی‌دانید باید چه کار بکنید نفس بکشید و یادتان باشد که این لحظه‌ها زودگذر هستند. شاید اکنون راه‌حلی نداشته باشید، اما نگران نباشید، این پایان کار نیست. وقتی راه‌حل مشخصی ندارید، روی تحکیم منابع‌تان تمرکز کنید. آن‌چه می‌توانید انجام دهید و اولویت‌ها را تغییر دهید.

نفس بکشید.

ذهن خود را از هر چیز خارجی دور کنید و روی تمامیت خودتان تمرکز کنید. تنفس می‌تواند استرس‌تان را ذوب کند و از بین ببرد، و اگر اجازه بدهید روح‌تان را جسور و بی‌پروا می‌کند. زمانی را برای بررسی وضعیت سلامتی‌تان صرف کنید. و از تمام عناصر وجودی‌تان به خاطر آن‌چه انجام می‌دهند، تشکر کنید.

تکفارس آی آر

حمام کنید.

در تمام فرهنگ‌های سراسر جهان، آب یک عنصر شفابخش است. آب را به اندازه‌ای که دوست دارید گرم کنید و کمی روغن یا سایر مواد مورد نظرتان را به آن بیفزایید. احساس کنید که آب همه‌ی انرژی‌های منفی را می‌شوید و از بین می‌برد؛ از دوباره جوان شدن خود لذت ببرید.

درباره‌ی مشکلات‌تان صحبت کنید.

هرچند این مورد آسان به نظر می‌رسد اما انجام دادن آن دشوار است. در سنین خود-اتکایی و استقلال هیچ کس نمی‌خواهد به دیگری تکیه کند و او را تا سطح خود پایین بکشد. با کسی که برای شما قابل اعتماد است صحبت کنید. می‌ترسید که دیگران را به کدام سطح بکشانید؟ سطح بشری فقط همانی است که من می‌شناسم. مواقعی هم پیش می‌آید که آنها هم دوست دارند با کسی صحبت کنند. همه‌ی آدم‌ها سختی‌هایی را گذرانده‌اند یا در حال گذراندن روزهای سخت هستند. شما قدرت تشخیص شرایط زندگی دیگران را ندارید و ممکن است به همین دلیل از شنیدن شرح حال آنها شگفت‌زده شوید.

به خود جسمانی‌تان توجه کنید.

www.takfars.ir

این درون‌گرایی‌های ذهنی و متافیزیکی بدن را تغذیه نمی‌کنند. یک آدم گرسنه و خسته نمی‌تواند سختی‌ها را مهار کند. یک میان‌وعده بخورید یا کمی چرت بزنید. وقتی بیدار شوید، مشکل سر جای خودش خواهد بود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر