تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور از تمام آدم های اطرافم جذاب تر باشم

image چطور از تمام آدم های اطرافم جذاب تر باشم

لبخند بزنید

اعتماد به نفس بالا و لبخند همیشه شما را زیبا میکند. خنده ای ملیح وقتی زیباتر می شود که دندانهای های شما تمیز باشد و به قولی از سفیدی برق بزند. نظافت دهان و دندان، بوی خوش دهان و لبخند بر روی لب یکی از مهمترین رازهای خوش تیپی است. پس حتی اگر موضوعی برای خندیدن ندارید، کافی است فقط لبخند بزنید تا برق دندان هایتان دیده شود و جذاب تر به نظر برسید.

خنده هایی با صدای بلند، عطسه ها و سرفه های ناهنجار و گوشخراش و… خوش تیپی شما را لگد مال میکند. یکی از راههای خوش تیپی فکر شما، نگرش و شخصیت شماست

مسواک بزنید

تکفارس آی آر

ممکن است بعد از صرف ناهار یک قرار کاری داشته باشید، یادتان باشد علاوه بر اینکه مسواک بزنید از خوردن مواد غذایی مثل سیر، پیاز،شنبلیله، ماهی خودداری کنید.

این بوها طعم قرار ملاقاتی شما را تلخ خواهد کرد. قضیه وقتی خراب تر می شود که فرد مقابلتان به این بو حساسیت داشته باشد.

بوی بد دهان می تواند به تنهایی ناشی از مواد غذایی باشد اما در عین حال عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و مشکلات گوارشی نیز در این مسئله بی تأثیر نیستند. این نکته را در نظر داشته باشید، اگر از این مواد غذایی استفاده کردید و یا دهان تان را به یک مسواک مهمان نکردید، دیگر نیازی نیست خرج روی دست خودتان بگذارید و تیپ بزنید، چون تلاشهای شما ثمره ای نخواهد داشت.

ناخن های کوتاه و مرتب

زمانی که با کسی قرار ملاقات دارید، مطمئنا بعد از سلام، اولین کاری که انجام می دهید دست دادن است. تمیز بودن دستهای شما، چرب نبودن و عرق نداشتن و خیس نبودن نکاتی است که اگر شما تک تک لباسهایتان هم برند نباشد، یکجا با وضعیت دستهای شما از بین می رود.

www.takfars.ir

نکته مهم این است که فرد بیشتر از اینکه فکر کند هدفش از این ملاقات چه بود و اینکه شما چقدر شیک پوش هستید به این فکر میکند تا خود را زودتر به دستشویی برساند و دستهایش را بشوید.

ممکن است شما بهترین کت و شلوار را پوشیده و بهترین و گران ترین عطر را زده باشید اما مطمئنا ناخن های بلند شما که ممکن است دست طرف مقابل را خراش هم داده باشد، همه چیز را خراب میکند.

پوستی زیبا

مراقبت از پوست وظیفه شماست. شاید شما با پوست تان خوب رفتار نمیکنید و به فکر بزرگترین عضو بدن خود نیستید. شاید تقصیر شما هم نباشد پوست تان به درمانهای مختلف خوب جواب نمی دهد.

اگر شما هر روز قرارهای متعددی دارید، با افراد مختلف ملاقات میکنید، بهتر است به جای خریدن کرم های گران قیمت پنهان کننده جوشهای صورت، هر چه سریعتر به متخصص پوست مراجعه کنید. یادتان باشد با پوشیدن کت و شلواری که برند است، شما نمی توانید جوشهای چرکی و نا همواری های صورت تان را پنهان کنید.

بگذارید لباس بدن شما خوش تیپی شما را تضمین کند. خنده ای ملیح وقتی زیباتر می شود که دندانهای های شما تمیز باشد و به قولی از سفیدی برق بزند. نظافت دهان و دندان، بوی خوش دهان یکی از مهمترین رازهای خوش تیپی است

بوی خوب

بوهای خوب میتوانند تاثیر عمیقی روی حافظه بگذارند. اگر میخواهید تا مدتها در ذهن طرف مقابل بمانید و هر چه بیشتر خوش تیپ بودن تان جلوه کند به حس بویایی طرف مقابلتان کلک بزنید. کاری کنید تا او هر بار شما را می بیند،لحظات زیبا برایش تداعی شود. بوی بد آزار دهنده است و اطرافیان را فراری می دهد. اگر فکر میکنید لازم است قبل از قرار ملاقات و سر کار رفتن و… به حمام بروید، سریع اقدام کنید. شما با لباسهای زیبا خوش بو نخواهید شد، باور کنید!

تناسب اندام

یکی از مواردی که لباسها را هر چه بیشتر در تن شما زیبا میکند، تناسب اندام است. اگر شما میخواهید با لباسهای جذاب خودتان را بهتر جلوه دهید، سخت در اشتباه هستید.

تک فارس

شاید شما با لباسهای جدیدتان احساس بهتری دارید اما  لازم است زودتر فکری به حال چاقی یا لاغری خود بکنید تا واقعا خوش تیپ به نظر برسید. ورزش کردن منظم یکی از کارهایی است که علاوه بر تناسب اندام، کمک میکند شما در نظر سایرین فردی فعال و پرانرژی و با اعتماد به نفس و جذاب به نظر بیایید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر