تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور ابروهای بهم ریخته را سریع آراسته کنم

اگر منتظر بیرون آمدن موهای جدید ابرو هستید، پیشنهاد می کنیم با پوشاننده، نوک موهای تازه در آمده را پنهان کنید تا ابروها ظاهری مرتب داشته باشند.

برای آنکه به شکل ابروها وضوح بیشتری ببخشید، از واکس ابرو استفاده کنید.با استفاده از برس ریمل یا مسواک بچه، رنگ را ملایم و محو کنید.

هنگامی که ابروها در حال رشد هستند،از سایه های براق و اکلیل دار استفاده کنید.

اگر پس از چند ساعت ابروهایتان به هم میریزند، با شانه ای که به آن کمی اسپری مو زده اید، ابروهایتان را مرتب کنید یا ژل ابرو ( یا کمی وازلین) به آن بزنید و موها را به سمت بالا شانه و مرتب کنید.

ابروهای نامرتب

تکفارس آی آر

وقتی چند تار مو از بقیه بلندتر می شوند،اول آنها را کوتاه کنید، بد با شانه ابرو یا مسواک قدیمی، ابروها را به سمت بالا شانه بزنید و با قیچی کوچک، هر مویی را که بالاتر از خط ابروهایتان قرار می گیرد، کوتاه کنید.

ابروهای کم پشت

برس سایه یا ابر آرایشی را مرطوب کنید و آن را به سایه چشم قهوه ای خاکی، قهوه ای یا سیاه( هر کدام که با رنگ ابروهایتان هماهنگ تر است) بزنید.

سایه اضافه را بتکانید و داخل ابروهایتان بکشید یا پس از ریمل زدن به مژه ها، بدون اینکه برس ریمل را دوباره در ریمل بزنید، برس را روی ابروها بکشید و قبل از اینکه ریمل روی ابروها خشک شود،با یک برس کوچک ابرو یا مسواک، رنگ را به خورد تارهای ابرو داده و آن را مرتب کنید.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر