تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطوری سر کار غذای سالم و مفید بخورم

image چطوری سر کار غذای سالم و مفید بخورم

اگر در طول هفته در محل کار خود از میزان زیادی نوشابه، آب نبات ، چیپس سیب زمینی استفاده میکنید بدانید که تنها نیستید. مصرف آنها صرفا سبب میشود تا یک روز کاری سریع تر و آسان تر بگذرد اما آیا تابحال به آثار خوردن غذا بصورت سرپایی بر روی سلامتی و حتی کمر خود فکر کرده اید؟

بهترین جایگزین آوردن غذای سالم از خانه است اما با وسوسه خوردن شکلات و چیپس چه باید کرد ؟!

بهترین راه این است که تمام افراد را به انجام این کار تشویق نمایید همکاران شما از ایجاد تغییر در آشپزخانه محل کار استقبال میکنند.

در ابتدا امکان دارد مدیربا تغییرات مخالفت داشته باشد اما توجه داشته باشید که اگر همه با هم همکاری کنید میتوانید ایده های جدیدی را جایگزین مصرف اسنک های ناسالم نمایید. همچنین این نوع تغییرات نیاز به صرف پول و انرژی زیاد ندارد.

تکفارس آی آر

کیفیت غذایی که در محل کار مصرف میکنید چیزی بیشتر از توجه به میزان کالری موجود در آنها است. در واقع باید به این توجه کنید که کیفیت میزان کالری که بدن شما جذب میکند همانند مفدار کالری که میخورید دارای اهمیت است. اگر صبحانه را حذف کنید و مصرف شیرینی جات را جایگزین آن کنید. به احتمال زیاد شما یک دوره طولانی مدت از انرژی سرشار از شکر تصفیه شده را تجربه خواهید کرد به همین دلیل حس خوبی نخواهید داشت.

محیط کاری خود را نمیتوانیم به آن شکلی که دوست داریم تغییر بدهیم و اغلب شرکت ها و یا موسسات با رستورانی جهت تهیه غذای کارمندان قرارداد می بندند.

در این حالت همچنان امکانش هست که رژیم غذایی خود را در محل کار تغییر دهیم. اولین قدم خوردن یک صبحانه پرانرژی و کامل است. اگر صبحانه را حذف کنید و گرسنه به اداره برسید امکان وسوسه شدن شما بسیار است. در نتیجه با خوردن یک صبحانه کامل دیگر شکلات ها و نوشابه های گازدار از نظر شما خوشمزه بنظر نمی رسد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر