تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطوری با آرایش بینی خود را کوچک نشان دهیم

image چطوری با آرایش بینی خود را کوچک نشان دهیم

صورت خود را با شوینده مورد نظرتان کاملا پاک کنید و بعد صورت را با آب ولرم بشویید و با حوله‌ای نرم آن را کاملا خشک کنید .

پنبه را با کمی مرطوب کننده آغشته کنید . بعد اضافی‌های آن را از پنبه بگیرید تا زیاد مرطوب نشود ، بعد با پنبه تمام صورت خود را با آن پاک کنید به غیر از ناحیه دور چشم‌ها و لب‌ها .

پد آرایشی خود را با کمی آب مرطوب کنید و آب اضافی آن را قبل از مالیدن به صورت از پنبه بگیرید . بعد مقداری کرم پودر مورد نظرتان را روی پد بریزید. دقت کنید که مقداری کرم پودر نباید زیاد باشد. به اندازه یک سکه ۵ تومانی باشد کافی است . بعد پد را از وسط از روی کرم پودر تا کنید تا کرم کاملا روی سطح پد پخش شود .

برای شروع کرم پودر زدن بهتر است از پیشانی شروع کنید و این کار را ادامه دهید تا کار کرم زدن به خط زیری چانه برسد . تمام سطح صورت را به جز ابروها با کرم پودر بپوشانید و مطمئن شوید که کرم پودر کاملا روی سطح پوست صورت‌تان خوابیده است. بعد از آن کار یکسان سازی سطح پوست به پایان می‌رسد .

تکفارس آی آر

قدم پنجم کوچک کردن بینی با آرایش

برس قلم‌موی پنکک را روی دست‌تان به حالت چرخشی حرکت دهید و بعد آن را با کمی پنکک که یک درجه از کرم پودرتان تیره‌تر است آغشته کنید. با یک ضربه آرام اضافه پنکک را از روی برس قلم‌مو پاک کنید و بعد به آرامی روی نوک بینی‌تان با قلم‌مو به صورت ضربه‌ای پنکک بزنید، همچنین ناحیه زیر بینی ، چون با این کار بینی حالت کوتاه‌تری به خود می‌گیرد. بعد برس قلم‌مو را همینطور به آرامی اطراف سوراخ بینی و دو طرف قسمت پایینی بینی که نزدیک نوک دماغ است به صورت ضربه‌ای پنکک بزنید . با این تکنیک بینی‌تان را از قبل باریکتر کنید و به فرم دلخواه‌تان دست پیدا کنید .

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر