تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چرا تاکید میشود قبل خواب شب آرایش صورت را شست

متخصصان پوست همیشه توصیه میکنند پیش از اینکه به رختخواب بروید، آرایش خود را پاک کنید چون اگر شب را با آرایش صبح کنید، این کار باعث خواهدشد منافذ پوستتان بسته شود.

حتی با وجود لوازم آرایش هایی که فرمول آنها با منافذ پوست بدرفتاری نمیکند، همچنان امکان بسته شدن منافذ پوست وجود دارد، مخصوصا اگر آرایش زمان زیادی روی پوست بماند.

بسته شدن منافذ پوست، نه تنها پوست را مستعد ایجاد جوش میکند، بلکه باعث خواهدشد پوستتان چرکین و زننده شود. به همین دلیل، برای اینکه از هرگونه مشکل پوستی دور بمانید، خیلی مهم است که هر روز، پیش از اینکه به رختخواب بروید، آرایش خود را پاک کنید. دلیل این کار خیلی ساده است؛ وجود آرایش، توانایی پوست را برای تمیز کردن خودش کاهش می دهد.

زمانی که ما می خوابیم، بدنمان به صورت طبیعی سموم را از طریق منافذ پوست بیرون میکند و اگر منافذ پوست پوشانده شده باشند، فرآیند سم زدایی آن طور که باید اتفاق نخواهد افتاد و این چنین پوست به سختی تنفس خواهدکرد. پس اگر میخواهید جوش نزنید، یکی از مهم ترین کارها این است که حتما آرایش خود را قبل از خواب پاک کنید.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر