تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

وقتی تازه کار پیدا میکنید باید چطور لباس بپوشید

لباسی که شما باید انتخاب کنید، کاملا به محیطی که قرار است در آنجا کار کنید وابسته است.

اگر در محیطی هستید که همه مجبور نیستند یک سبک لباس را به تن کنند، قطعا انتخاب آزادانه‌تری در پیش دارید و به دنبال آن استرس کمتری خواهید داشت. پس استایل همیشگی خود را انتخاب کنید تا در آن احساس راحتی بیشتری بکنید.

اگر به محیطی می‌روید که فرمال و رسمی است. حتما در پوشیدن لباس، دقت زیادی داشته باشید. زیرا به یک محیط جدید پا می‌گذارید و آن‌ها از شما شناختی ندارند. ولی شما می‌توانید در اولین نگاه، آن‌ها را با لباس‌هایتان تحت تاثیر قرار دهید.

اگر می‌خواهید انتخابی هوشمندانه داشته باشید و کسی نتواند از لباس‌های شما ایراد بگیرد، کت و شلوار بهترین گزینه محسوب می‌شود. زیرا لباسی است که بیشتر مردان در موقعیت‌های رسمی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند، اعتماد به نفسی را که در روز اول کاری به آن نیاز دارید به شما بدهد.

پیراهن و شلوار قطعا جزو انتخاب‌های شما برای روز اول کاری هستند. پس اگر می‌خواهید استایلی دلنشین داشته باشید، در هماهنگ کردن لباس‌های خود دقت کافی را داشته باشید.

تکفارس آی آر

توجه داشته باشید که پیراهن‌تان، کاملا سایز شما باشد و به بازوها و سینه‌تان فشار نیاورد. هم چنین دکمه‌های پیراهن خود را بیش‌تر از حد معمول باز نگذارید، زیرا مناسب محل کار نیست و جلوه خوبی ندارد. رنگ سفید و رنگ‌های روشن دیگر مانند: آبی، شیری و یا کرم بهترین انتخاب‌ها، برای رنگ پیراهن محسوب می‌شوند.

شلوارهای رنگ تیره مانند مشکی، خاکستری، قهوه‌ای و … بسیار مناسب هستند، زیرا با پیراهن‌های رنگ روشن ترکیب زیبایی را پدید می‌آورند. شلوار‌تان باید کاملا اندازه شما باشد به صورتی که حتی بدون کمربند هم سر جای خود باقی بماند. طول آن نیز نه کوتاه باشد و نه بلند، اندازه معمول آن به طوری است که هم سطح با کفش‌های شما قرار بگیرد. هم چنین برای محل کار شلوار سبک راسته، بهترین گزینه محسوب می‌شود.

همیشه کمربند و کفش‌هایتان باید با هم مچ باشند. در غیر این صورت، آن جلوه و زیبایی خاصی را که باید، منتقل نمی‌کنند. برای شلوار مشکی، حتما از کفش و کمربند مشکی استفاده کنید. ولی برای رنگ‌های دیگر شلوار، می‎توانید از ترکیب‌های رنگی متفاوتی بهره ببرید.

برای انتخاب رنگ کراوات نیز بهتر است به رنگ شلوارتان دقت کنید. اگر می‌خواهید یکنواختی ست خود را از بین ببرید، از کراوات طرح‌دار استفاده کنید.

اگر در روزهای نیمه سرد زمستان یا پاییز به سر می‌برید، و نمی‌خواهید از ژاکت و یا پالتو بر روی لباستان استفاده کنید. جلیقه گزینه بسیار مناسبی است. به تن کردن جلیقه شما را متفاوت نشان می‌دهد و استایلی بسیار جذاب برای شما می‌سازد.

www.takfars.ir

اگر جزو افراد جسور هستید، پوشیدن پیراهن‌های طرح‌دار بسیار پیشنهاد می‌شود. اگر در فصل‌های بهار یا تابستان قرار دارید، با به تن کردن پیراهن‌های طرح‌دار رنگ روشن، نشاط و سرزندگی را با خود همراه کنید.

اگر نمی‌خواهید در روز اول کاری بسیار رسمی به نظر برسید، پوشیدن شلوار جین، همراه یک پیراهن ساده و کفش‌های نیمه رسمی مانند بوت چرم، به شما پیشنهاد می‌شود. برای تکمیل کردن ست خود، می‌توانید از یک کراوات باریک نیز استفاده کنید.

اگر در روزهای گرم تابستان به محل کار خود می‌روید، به تن کردن تیشرت، همراه شلوار جین، بسیار مناسب است. پوشیدن کفش‌های مناسب استایل شما نیز به زیبایی بیشتر شما کمک می‌کند.

اگر به لباس‌های کلاسیک علاقه دارید، پوشیدن یک کت جیر قهوه‌ای همراه کفش‌های همرنگ آن، بسیار به شما پیشنهاد می‌شود.

به تن کردن پالتو‌های بلند در روزهای سرد بسیار گزینه بسیار مناسبی است و همچنین این سبک پالتوها، در بین آقایان بسیار محبوب هستند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر